دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 14:51
حجت‌الاسلام صفوی:

کارمندان و اعضای هیئت علمی برای ارتقای عملکرد دانشگاه تلاش ‌کنند

کارمندان و اعضای هیئت علمی برای ارتقای عملکرد دانشگاه تلاش ‌کنند
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان تأکید کرد که کارمندان و اعضای هیئت علمی باید برای ارتقای عملکرد دانشگاه تلاش ‌کنند.
کد خبر : 911737

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت هفته کرامت با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گیلان و جمعی از معاونان، مدیران، کارکنان و اعضای هیئت علمی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در دهه کرامت دو انسان آسمانی و دو فرزند پیامبر اکرم (ص)، حضرت معصومه سلام‌الله علیها و حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در این ایام متولد شدند.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی عنوان کرد: کرامت از اوصاف ائمه اطهار علیهم‌السلام است و کرامت مطلوب دین یعنی خدای متعال این سلسله انبیا را فرستاد تا انسان‌ها را تربیت کنند و به مقام کرامت برسند و شخصیت الهی خود را پیدا کنند وعزت نفس و آزادگی روحی که لازمه یک انسان برای رسیدن به خداست را به آن برسد.

وی با قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تصریح کرد: به‌دلیل گرامیداشت دهه کرامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مجموعه نهاد رهبری با کمک امور بانوان مجموعه برنامه‌های شاد و مفرح و مناسبتی را برای گرامیداشت این دهه پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرد که در واقع برپایی این جشن با حضور همه کارکنان دانشگاه اعم از هیئت علمی و کارمندان دانشگاه به همراه خانواده‌هایشان خواهد بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان با برشمردن اهداف برگزاری این جشن، گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، ایجاد یک پیوند و الفت بین همه کارکنان بود و در درجه دوم به آن چیزی که مطلوب ما در حوزه مباحث ویژه خانواده در نگاه اسلام و جمعیت و بحث‌های مربوط به فرزندآوری و مسائل مربوط به تعامل زن و شوهر و والدین با فرزندان است، برسیم.

صفوی یادآور شد: دو قشر کارمندان و اعضای هیئت علمی، همیشه در کنار هم و در طول سال در دانشگاه کار می‌کنند و باهم زحمت می‌کشند و دو قشر زحمتکشی که در دانشگاه هستند، کارمندان و اعضای هیئت علمی بوده که برای ارتقاء و بهبود عملکرد دانشگاه تلاش می‌کنند و برای اینکه دانشجویان بتوانند خدمات درستی را دریافت کنند، باهم در طول سال کار می‌کنند و این کنار هم بودن و وفاق، فاصله‌های احتمالی را بین آنان کاهش داده و در عین حال، محبت انس را بین آنها افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته