دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ارسال بیش از ۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی «مرجعیت علمی در عصر ظهور»

ارسال بیش از ۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی «مرجعیت علمی در عصر ظهور»
دبیر همایش بین‌المللی «مرجعیت علمی در عصر ظهور» اعلام کرد که تاکنون بیش از ۷۰ مقاله به دبیرخانه این همایش واصل شده است.
کد خبر : 891894

رحیم دبیری دبیر همایش بین‌المللی «مرجعیت علمی در عصر ظهور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: با توجه به اتمام مهلت دریافت مقالات در ۳۰ دی‌ 1402 و استقبال گسترده پژوهشگران و دانشجویان از این همایش و درخواست‌های مکرر آنان نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات، کمیته اجرایی همایش تصمیم گرفت مهلت دریافت مقالات کامل را تا ۱۵ بهمن تمدید کند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ مقاله به دبیرخانه همایش واصل شده است، اضافه کرد: پژوهشگرانی که تاکنون موفق به ارسال مقالات خود نشده‌اند می‌توانند مقالات کامل خود را تا ۱۵ بهمن از طریق سامانه همایش به نشانی https://www.saeecon.ir ارسال کنند.

دبیر همایش بین‌المللی «مرجعیت علمی در عصر ظهور» بیان کرد: مراسم اختتامیه همایش ۲۵ بهمن برگزار می‌شود و در آن علاوه بر تقدیر و اهدای جوایز نقدی به صاحبان سه مقاله برتر، مقالات برگزیده نیز در مجلات علمی پژوهشی و ISC به چاپ خواهد رسید.

به گزارش آنا، این همایش از سری برنامه‌های سومین دوره جشنواره سراسری علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی است که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته