دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1403 - 08:56
سرپرست دانشگاه آزاد گیلان:

حوزه فرهنگی دانشگاه باید در تولید محتوا پیشرو باشد

حوزه فرهنگی دانشگاه باید در تولید محتوا پیشرو باشد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت:‌ حوزه فرهنگی دانشگاه باید با برنامه‌ریزی مناسب مانند تولید سرود فاخر و یا فعالیت‌هایی چنینی در تولید محتوا پیشرو باشد.
کد خبر : 908497

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی ملکی‌ چوبری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه با برگزاری جشنواره امامت و مهدویت در کشور نهضت خوبی برپا شده است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این جشنواره خوش درخشید و باید با سعی و تلاش همگانی در راستای ادامه راه کوشا باشند و در این راه باید از ظرفیت‌های بهینه‌ای که در واحد‌های دانشگاهی استفاده نشده، شناسایی شوند.

وی ادامه داد: جشنواره امامت و مهدویت باید از بانک اطلاعاتی مناسبی بهره‌مند شود که این بانک باید مدون و مشخص باشد و در تشکیل آن باید واحد‌های دانشگاهی در استان، مشارکت داشته باشند. باید بتوانیم با شناسایی استادان و دانشجویان برجسته، اطلاعات آنان جمع‌آوری و در این بانک نگهداری شود تا به موقع بتوانیم در پاسخ به شبهات به مهدویت اقدام کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تولید محتوی در هر جشنواره را مهم دانست و.عنوان کرد: حوزه فرهنگی باید با برنامه‌ریزی مناسب مانند تولید سرود فاخر و یا فعالیت‌هایی این چنین در تولید محتوی پیشرو باشد در این باره می‌توان از ظرفیت‌های بیشمار در دانشجویان پای کار استفاده کرد.

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تمدن بین‌المللی جهان اسلام است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز گفت: دین مبتنی بر اعتقاد به تمدن بین‌المللی جهان اسلام است و اعتقاد ما این بوده که این تمدن بین‌المللی زیر پرچم نهضت بین‌المللی اسلامی است و انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز برای این نهضت خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین صفوی افزود: مهدویت به‌عنوان یک پیوست معرفتی برای همه اتفاقات، انتصابات و.. در دانشگاه و اتخاذ تصمیمات کلان مدیریتی می‌تواند مؤثر باشد و برگزاری دوره‌های اخلاق حرفه‌ای مهدویت در دانشگاه‌ها مفید بوده و در استادان و کارکنان باعث تحول آنان خواهد شد. در انتصابات باید مهدویت در نظر گرفته شود و در این باره کسانی که در گزینش هستند باید دقت نظر لازم را داشته باشند.

به گزارش آنا، در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه نکات و پیشنهاد‌ها خود را در هر چه بهتر برگزاری این جشنواره در سال ۱۴۰۳ بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته