دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 16:41
نرماشیری به آنا خبر داد؛

راه‌اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و داروی دانشگاه آزاد چابهار

راه‌اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و داروی دانشگاه آزاد چابهار
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و دارو در واحد چابهار این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 911757

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و دارو به اهتمام دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سیستان و بلوچستان در شهرستان کنارک گشایش یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه راه‌اندازی این آزمایشگاه به خبرنگار آنا گفت: آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و دارو در حاشیه برگزاری نهمین نشست اتحادیه شرق کشور و نخستین نشست اتحادیه جنوب آزمایشگاه مواد غذایی با حضور علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و مدیران سازمان مرکزی، روسای واحدهای شرق و جنوب دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه استان سیستان و بلوچستان در شهرستان کنارک راه‌اندازی شد.

کامبیز نرماشیری با بیان اینکه آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی و دارو دارای بخش‌های شیمی و آنالیز، آنالیز دستگاهی شامل دستگاه‌های جی سی و جذب اتمی است، ادامه داد: آزمایش‌های قابل انجام در این آزمایشگاه نیاز منطقه را برای آزمون‌های موردنیاز در شرکت‌های فرآوری ماهی و میگو، پودر ماهی و کنسروسازی‌ها برطرف می‌کند و امکان انجام همه آزمایش‌های موردنیاز در این آزمایشگاه مهیا شده است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: آزمایشگاه غذا و دارو، استاندارد، دامپزشکی و محیط‌زیست توسط این دانشگاه و شهرک شرکت‌های صنعتی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته