دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1403 - 17:28
وزیر بهداشت:

جهش تولید در حوزه سلامت در همه استانها مورد توجه قرار گیرد

جهش تولید در حوزه سلامت در همه استانها مورد توجه قرار گیرد
وزیر بهداشت در نشست مشترک معاونان و مدیران وزارت بهداشت و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر ضرورت فعال شدن همه استانها در تولید و خودکفایی دارو در راستای شعار سال و جهش تولید در حوزه سلامت تاکید کرد.
کد خبر : 911847

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی روز گذشته در این نشست که در ستاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه در برخی استان‌ها تولید دارو انجام نمی‌شود، افزود: اگر در کل کشور صنایع دارویی فعال باشند، علاوه بر تامین نیاز داخلی به صادر کننده قوی تبدیل می‌شویم و ظرفیت مازندران بسیار بالاست که می‌تواند مشکلات استان و کشور را برطرف کند. 

وی عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را درخشان دانست و گفت: خوشبختانه در دولت مردمی، اقدامات این دانشگاه در حوزه‌های مختلف موثر و مفید بوده است. یکی از این اقدامات توسعه آموزش پزشکی و افزایش رشته‌های دانشگاه است که در تربیت نیرو‌های متخصص مورد نیاز در آینده، نقش زیادی دارد. 

در این نشست گزارش‌های مختلفی از بازدید‌های نظارتی از سوی معاونان و مدیران وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مازندران، عملکرد و نیازمندی‌های حوزه سلامت این استان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته