دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 00:35

فریبا: استقلال جز خودش روی تیم دیگری حساب نکند/ پیشکسوتان به هم احترام بگذارند تنش بین هواداران هم کم می‌شود

فریبا: استقلال جز خودش روی تیم دیگری حساب نکند  پیشکسوتان به هم احترام بگذارند تنش بین هواداران هم کم می‌شود
پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال اگر می‌خواهد صدرنشین باشد نباید جز خودش روی تیم دیگری حساب کند، چون تمرکزش را از دست می‌دهد.
کد خبر : 912024

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با نساجی مازندران و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار کرد: از هفته بیستم به بعد دیگر بازی آسانی برای هیچ تیم مدعی وجود ندارد. از زمانی که ساکت الهامی سرمربی نساجی شده، این تیم پس از چند بازی به شرایط خوبی رسیده و در هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفته که باعث شده تا خود را از منطقه سقوط دور کند و برابر استقلال هم به دنبال آن خواهد بود تا حاشیه امنی برای خود ایجاد کند.  

فرصت اشتباه نیست

وی ادامه داد: شرایط استقلال خوب است و روزبه چشمی و صابر حردانی هم به تیم اضافه می‌شوند، به غیر از یامگا و مهدی‌پور که تا پان فصل نیستند، تمامی مهره‌ها در اختیار سرمربی تیم هستند. بازی در قائمشهر سخت است، چون حریف هم هواداران پر شور و خوبی دارد، هم اینکه نتایج خوبی در این هفته‌ها کسب کرده است. قطعاً آنالیز بسیار خوبی از تیم استقلال شده و راه‌های گلزنی تمرین شده و می‌شود. با این حال شرایط روحی استقلال بسیار خوب است و روش بازی حساب شده‌ای که تیم را به نتیجه می‌رساند، بار‌ها مورد استفاده قرار گرفته و ملکه ذهن بچه‌ها شده است. از زمانی که هلدینگ خلیج‌فارس مالک باشگاه شده، آرامش بر تیم حاکم شده و در آرامش پیش می‌رود. کسب ۳ امتیاز دیدار با نساجی خیلی اهمیت دارد. فرصت اشتباه نیست و باید صدر جدول را حفظ کرد. یک امتیاز حاشیه امن خوبی نیست و باید در همه بازی‌ها برنده شد تا قهرمانی مسجل شود.

استقلال تمرکزش را از دست ندهد

پیشکسوت تیم استقلال در مورد درخواست مدیرعامل استقلال خوزستان برای حمایت از تیمش در بازی با پرسپولیس از سوی هواداران استقلال تهران، عنوان کرد: شرایط استقلال خوزستان برای ماندن در لیگ برتر خیلی سخت شده و اگر هواداران استقلال تهران به حمایت این تیم بروند شاید بتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند. در جریان مسابقه است که نتیجه مشخص می‌شود، اما استقلال اگر می‌خواهد صدرنشین باشد نباید جز خودش روی تیم دیگری حساب کند، چون تمرکزش را از دست می‌دهد و ممکن است امتیاز از دست بدهد.

امتیازاتی از استقلال بابت اشتباهات داوری کسر شده

وی  در مورد اینکه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس معتقدند قضاوت داوران به سود رقیب سنتی بوده، عنوان کرد: اشتباهات داوری همیشه وجود دارد. حتی با وجود VAR هم اشتباهات داوری به طور کلی از بین نمی‌رود. در بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ هم داور با وجود VAR به اشتباه تصمیم گرفت. هیچ‌گاه نمی‌توان از دید منفی نگاه کرد که داوران جهت دار سوت می‌زنند. آماری که از سوی کارشناسان داوری وجود دارد از ابتدای فصل تا به اینجا امتیازاتی از استقلال بابت اشتباهات داوری کسر شده، ممکن است رقیب سنتی هم نظراتی داشته باشد که این موضوع برای خودشان قابل احترام است، اما با رجوع به نظرات کلی کارشناسان داوری استقلال بیشتر از اشتباهات سهوی داوران متضرر شده است.

به پرسپولیس توهین نکردم

فریبا در مورد اینکه برخی پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس وارد بی‌احترامی به تیم مقابل شده‌اند و حرف‌هایی زده می‌شود که برای تماشاگرنماهاست، تصریح کرد: نمی‌توانم به پیشکسوتی از استقلال یا پرسپولیس بگویم در گفتارت دقت کن، هر کسی شخصیت کاری و فوتبالی خودش را دارد، من به نوبه خودم هیچ‌گاه به هیچ تیمی حتی پرسپولیس که رقیب دیرینه ماست توهین نکردم و احترام گذاشتم. اگر به همدیگر احترام بگذاریم تنش میان هواداران دو تیم کمتر می‌شود. همیشه رعایت کردیم و امیدواریم پیشکسوتان محترم دو تیم شرایط را رعایت کنند. کری خواندن با رعایت حد و حدودش بسیار خوب است. می‌توانیم حرف‌مان را با کمال احترام به رقیب‌مان بزنیم و نباید به همدیگر بی‌احترامی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته