دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 15:16
با حضور رئیس جمهور؛

رویداد اهدای دومین جایزه ملی جمعیت برگزار شد/ تقدیر از مدیر وزارت بهداشت در بخش مدیران

رویداد اهدای دومین جایزه ملی جمعیت برگزار شد  تقدیر از مدیر وزارت بهداشت در بخش مدیران
در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جمعیت با حضور رییس جمهور از دکتر صابر جباری فاروجی، رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت در بخش مدیران این جایزه ملی تقدیر شد.
کد خبر : 912031

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، این مراسم همزمان با آغاز هفته ملی جمعیت (29 خرداد تا 4 خردادماه) با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، معاونان اجرایی و همچنین امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، دبیر ستاد ملی جمعیت، رییس کل سازمان نظام پزشکی و جمعی از مقامات کشوری و نظامی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

ستاد ملی جمعیت ریاست جمهوری بر اساس مصوبه ستاد ملی جمعیت با موضوع اجرای ماده 19 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سال 1400، به منظور تقدیر از برترین و تأثیرگذارترین خدمت در راستای حمایت از «رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه»، دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را در هفت بخش برگزار کرد.

بخش های مختلف این رویداد شامل خانواده، رسانه، دستگاه های اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، شرکت ها و موسسات خصوصی، سازمان های مردم نهاد، مدیران و نخبگان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته