دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 10:43

معرفی بهترین هتل‌های ایرانی با اتاق‌های بیزنسی

معرفی بهترین هتل‌های ایرانی با اتاق‌های بیزنسی
در هر شهری از ایران هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی وجود دارد که پذیرای مسافران بسیاری هستند. این هتل‌ها از امکانات و خدمات رفای بی‌نظیری بر اساس سطح خود برخورداراند که افراد می‌توانند با توجه به نوع و هدف سفر، میزان بودجه و مدت زمان اقامت خود یکی از آنها را انتخاب کنند.
کد خبر : 912161

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در هر شهری از ایران هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی وجود دارد که پذیرای مسافران بسیاری هستند. این هتل‌ها از امکانات و خدمات رفای بی‌نظیری بر اساس سطح خود برخورداراند که افراد‌ می‌توانند با توجه به نوع و هدف سفر، میزان بودجه و مدت زمان اقامت خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند و سفری آسوده‌خاطر را برای خود رقم بزنند. از جمله لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های ایران‌ می‌توان به انواع هتل کیش و تهران اشاره نمود. البته هتل‌های دیگر شهرها و مناطق توریستی ایران نیز بسیار لوکس و مجلل هستند. اکثر این هتل‌ها دارای اتاق‌های بیزنسی هستند و انتخابی ایده‌آل برای سفرهای تجاری هستند. اگر‌ می‌خواهید با بهترین هتل‌های ایرانی با اتاق‌های بیزنسی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هتل اسپیناس پلاس تهران

این هتل پنج ستاره در شمال تهران واقع شده و همانند جواهری درخشان در تهران‌ می‌درخشد و نمای بسیار شیک و خیره کننده دارد. طراحی و معماری این هتل با ظرافت بسیار زیادی و با الهام گرفتن از معماری معاصر انجام شده شده و ظاهری لوکس و مدرن به آن بخشیده است. این کاخ با شکوه دارای چشم انداز فوق العاده‌ای به شهر تهران است و از جمله قسمت‌های آن‌ می‌توان به یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی تحسین‌برانگیز و اتاق‌های مجهز و استاندارد اشاره نمود که اقامتی رویایی در پایتخت کشور را برای مهمانان به ارمغان‌ می‌آورد. این هتل تهران مجهز به مرکز سلامت لوکس و در طبقه منفی سه است که با استفاده از خدمات ماساژآن‌ می‌توانند آرامشی وصف‌نشدنی را تجربه کنید. از دیگر بخش‌های هتل‌ می‌توان به کافه سان ست، کافی شاپ با سالن ویژه سیگار، رستوران لاتون با منوی ایرانی و بین‌المللی، رستوران سنتی دیبا با منوی ایرانی و ... اشاره نمود.

هتل اسپیناس پالاس

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره کیش از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های ایران است که دو فاز ساحلی و دریایی دارد. این هتل مجلل و شیک در شمال غربی جزیره واقع شده و واحدهای بخش دریایی آن نه تنها چشم‌انداز زیبایی به غروب خورشید و جزیره دارند بلکه کف شیشه‌ای آن‌ها موجب شده که آبزیان و گیاهان دریایی نیز به خوبی خودنمایی کنند و فضایی رویایی را به آن‌ها ببخشند. هتل ترنج به عنوان اولین هتل دریایی کشور دارای واحدهای اقامتی بی‌نظیری است که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به سوئیت‌های فلت، یک خوابه رویال و یک خوابه vip اشاره نمود. دو بخش این هتل کیش از طریق یک اسکله چوبی به یک‌‌دیگر متصل‌ می‌شوند و تمامی بخش‌های هتل از نورپردازی خاص و زیبایی برخوردار است. از دیگر امکانات رفاهی هتل‌ می‌توان به رستوران ساحلی، کافی شاپ، کافه گلف، عکاسی، اتاق بازی با میز بیلیارد، فوتبال دستی، خودروهای اجاره ای و کانتر گردشگری اشاره نمود.

هتل ارگ جدید یزد

یکی دیگر از برترین هتل‌های ایران متعلق به یزد اولین شهر خشتی جهان است. هتل ارگ جدید یزد از معماری تلفیقی سنتی و مدرن برخوردار است و نمای آجری و کاهگلی آن زیبایی خیره‌کننده‌ای به آن بخشیده است. این هتل چهار ستاره مجهز به 150 اتاق و سوئیت با بهترین امکانات رفاهی است. از دیگر امکانات هتل‌ می‌توان به رستوران، تالار پذیرایی، سالن همایش، سالن بیلیارد، مرکز تجاری،آرایشگاه و زمین والیبال اشاره نمود.

هتل پارسیان استقلال تهران

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ایران هتل پارسیان استقلال تهران است. این هتل بین‌المللی پنج ستاره از جمله هتل‌های تحت پوشش شرکت هتل‌های بین المللی پارسیان محسوب‌ می‌شود و در منطقه باغشهر تهران در زمینی به مساحت 70 هزار مترمربع احداث شده است. هتل پارسیان استقلال تهران در مجموع دارای 552 واحد اقامتی با بهترین امکانات رفاهی است. از دیگر امکانات این هتل‌ می‌توان به رستوران‌های لوکس ایرانی و فرنگی، سالن‌های همایش و اجتماعات، امکانات ورزشی، مراکز تجاری متنوع و... اشاره نمود. این هتل با شکوه میزبان گروه‌های سیاسی، اقتصادی، بازرگانی و تجاری داخلی و خارجی متعددی است و با برخورداری از اتاق‌های بیزنسی اقامتی رویایی را برای مهمانان خود فراهم نموده است. از مراکز تاریخی، دیدنی و درمانی نزدیک به این هتل پنج ستاره و لوکس‌ می‌توان به نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس سران، تله کابین توچال، پارک زیبای ملت، مجموعه فرهنگی سعدآباد، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی اشاره نمود و دسترسی عالی آن به مهم‌ترین مناطق تهران محبوبیت آن را دو چندان نموده است.

هتل کوثر اصفهان

علاوه بر انواع هتل کیش و تهران برخی از بهترین هتل‌های اصفهان نیز مانند هتل کوثر مجهز به اتاق‌های بیزنسی هستند. این هتل با توجه به موقیت جغرافیایی خود‌ می‌تواند انتخابی عالی برای گردشگران داخلی و توریست‌های خارجی باشد. این هتل زیبا در نزدیکی سی و سه پل اصفهان واقع شده و مجهز به 130 واحد اقامتی است. هتل کوثر در سال 1350 با نام هتل شرایتون افتتاح شد و در حال حاضر زیر مجموعه شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان است. از دیگر امکانات این هتل‌ می‌توان به رستوران ایتالیایی، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، سالن‌های متعدد و امکانات ورزشی اشاره نمود.

هتل صفائیه یزد

یکی دیگر از بهترین هتل‌های دارای اتاق‌های بیزنسی در کشور‌ می‌توان به هتل پارسیان صفائیه یزد اشاره نمود که در سال 1335 تاسیس شد. این هتل باشکوه دارای دو قسمت باغ و جدید است و با توجه به موقعیت مکانی عالی که دارد دارای دسترسی مناسبی به جاذبه‌های دیدنی یزد و مراکز خرید آن است. در ساخت این بنا تلفیقی از معماری مدرن و سنتی به کار رفته است و برخورداری از امکانات و خدمات مناسب و موقعیت عالی آن موجب شده به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در یزد تبدیل شود.

رزرو هتل پارسیان صفائیه یزد تا 70% تخفیف - فلای‌تودی

اقامت در بهترین هتل‌های ایرانی با اسنپ تریپ

در این مطلب به معرفی برخی از برترین هتل‌های ایرانی دارای اتاق‌های بیزنسی پرداختیم . هتل های تهران، کیش، اصفهان و... از جمله شهر هایی هستن که از این هتل‌ها در آنجا وجود دارد که اقامت در آن‌ها‌ می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. برای رزرو این هتل‌ها با قیمتی مناسب و آگاهی بیش‌‌تر از جزئیات و شرایط رزرو هر یک از آن‌ها‌ می‌توانید به وب‌سایت اسنپ تریپ به عنوان یکی از معتبرترین مراجع رزرو بلیط در کشور مراجعه کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از فیلترهای موجود در سایت بهترین محل اقامت را برای سفر خود رزرو کنید و سفری بدون دغدغه داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته