دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فروزنده در بازدید از پروژه فتح؛

سرعت تکمیل پروژه‌های شهری افزایش می‌یابد

سرعت تکمیل پروژه‌های شهری افزایش می‌یابد
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های صورت گرفته سرعت اجرای پروژه‌های شهری در پایتخت افزایش می‌یابد.
کد خبر : 912245

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فروزنده معاون شهردار تهران در بازدید از پروژه فتح و چهار پروژه در حال ساخت در منطقه 9 و 10، از زحمات مهندسین و کادر عملیاتی تقدیر کرد و افزود: با تأمین مالی مناسبی که در دوره ششم مدیریت شهری انجام گرفت بسیاری از پروژه های راکد سنوات قبلی تعیین تکلیف و پروژه های زیرساختی جدید تعریف شد که امروز شاهد افتتاح بسیاری از آن ها هستیم.

فروزنده معاون مالی شهردار در ادامه گفت: نهضتی که در توسعه امکانات رفاهی، آسفالت ریزی، حمل و نقل عمومی، برقی سازی، مولدسازی و جلوگیری از خام فروشی، مشارکت مردم در مدیریت شهری و ... شکل گرفته بی نظیر است و در هیچ دوره ای از مدیریت شهری نمی توان مشابه آن را با این ابعاد و گستردگی مشاهده کرد.

فروزنده در ادامه، ضمن بازدید از عملیات شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) در جریان آخرین پیشرفت های آن قرار گرفت و با اشاره به اهمیت تکمیل تمام پروژه های شهری طبق زمانبندی صورت گرفته گفت: پروژه های در حال ساخت مستمراً مورد پایش قرار می گیرد تا براساس پیشرفت های صورت گرفته تامین اعتبار انجام شود و مدیریت بهینه منابع را داشته باشیم.

وی در انتهای جلسه و با حضور حق بین معاون فنی و عمرانی، مرتضوی شهردار منطقه 9، اخ الصنایع شهردار منطقه 10، مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات، صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران، سوداگر مدیر حوزه معاونت مالی، حامدی زاده مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر و مدیران ارشد قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، مسائل مربوط به تامین مالی، معارضین پروژه، تامین مصالح را مورد بررسی قرارداد و افزود: بنا بر این است که تمام پروژه های کلان شهری با رویکرد تسریع در بهره مندی مردم از آن با سرعت تکمیل و در کوتاه ترین زمان برای بهره برداری در اختیار عموم شهروندان قرار گیرد.معاون مالی شهردار همچنین از بوستان عزیز، مرکز پسماند منطقه ۱۰ واقع در سه راه آذری و پارکینگ طبقاتی گلستانی نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته