دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در اجلاس شورای دانشگاه آزاد؛

رستمی: دانشگاه‌ باید کانون انتقال ثبات باشد/ آیت‌الله رئیسی الگویی از کارگزاران نمونه اهل بیت را نشان داد

رستمی: دانشگاه‌ باید کانون انتقال ثبات باشد  آیت‌الله رئیسی الگویی از کارگزاران نمونه اهل بیت را نشان داد
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با تأکید بر اینکه دانشگاه باید کانون انتقال ثبات باشد، گفت: دانشگاه و جامعه در فضای انتخابات پیش‌رو قرار دارد و باید درست عمل کند.
کد خبر : 912399

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها در بیست و ششمین اجلاس شورای دانشگاه آزاد اسلامی که امروز همزمان با شهادت رئیس‌جمهور برگزار شد با عرض تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان اظهار کرد: این اتفاقات برای همه ما عبرتی است و امیرالمومنین در طول عمر شریف خود تلاششان این بود که نگاهشان به دنیا نگاه دقیق باشد.

وی افزود: چه انسان‌هایی که برای رسیدن به مقام‌های زودگذر از وظایف و حقایق عبور نمی‌کنند و از چه خسارت‌هایی دور محفوظ می‌مانند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها گفت: این جمله امیر‌المومنین برای ما قابل تامل است و بعضی از بندگان منتخب خدا کوچ کردن را به جای در دنیا زندگی کردن، گزیدند و دنیای فانی را فروختند.

رستمی با اشاره به فرمایش امام علی(ع)، اظهار کرد: بسیاری از افراد فکر می‌کنند که شهدا ضرر کردند؛ اما این‌ها خدا را ملاقات کردند؛ اما نمی‌دانند که خدا بی‌کم و کاست است و به آن‌ها پاداش خواهد داد.

وی اضافه کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند که بعضی از افراد دنیا را چراگاه و بعضی دیگر دنیا را کارگاه می‌بینند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی فرصت ارائه نمونه‌های مسئولان تراز نظام اسلامی را نشان داد.

رستمی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی الگوهایی از کارگزاران نمونه اهل بیت را نشان داد و به همه فهماند که می‌شود این‌گونه زندگی کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها ابراز کرد: این اتفاق مسئولیت همه ما را سنگین می‌کند و زمینه رفعت را برای جامعه فراهم می‌کند. باید خدا را به خاطر این نعمت‌ها شاکر و به خاطر این مشکلات صابر باشیم.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری زمان رحلت رئیس‌جمهور کشورمان نگران بودند؛ اما معتقد بودند که نگرانی و دلواپسی نباید داشته باشیم؛ نه اینکه آیت‌الله رئیسی برمی‌گردد؛ بلکه به این معنا بود که با وجود تمام مشکلات در اداره کشور هیچ اختلالی ایجاد نمی‌شود.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌‌ها با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید کانون انتقال ثبات باشند، خاطرنشان کرد: دانشگاه و جامعه باید درست عمل کند و اکنون در فضای انتخابات پیش رو قرار داریم و این انتخابات باید انتخاباتی معنادار و باشکوه باشد؛ در این فاصله نباید ذره‌ای به دشمنان مهلت دهیم که صدایی از داخل ایران شنیده شود.

رستمی ادامه داد: موج به هم پیوسته تاریخ چهل‌وپنج ساله با عمل و همراهی درست باید همراه باشد و یک جهش برای نظام اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید درست عمل کنیم و در این مسیر درست خود را قرار دهیم. باید درباره تک‌تک شهدا صحبت کنیم و معتقد باشیم که خداوند بهترین جبران را برایشان می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته