دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پیام رئیس سازمان سینمایی مطرح شد؛

خانواده سینما سوگوار کوچ زودهنگام مجاهد خستگی‌ناپذیر

خانواده سینما سوگوار کوچ زودهنگام مجاهد خستگی‌ناپذیر
رئیس سازمان سینمایی در پیام تسلیت خود در پی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، از سوگواری خانواده سینما در کوچ زودهنگام این مجاهد خستگی‌ناپذیر خبر داد.
کد خبر : 912468

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، رئیس سازمان سینمایی کشور در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدارشان تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، متن پیام رئیس سازمان سینمایی به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَه وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در سالروز میلاد امام رئوف، روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران و سید محرومان که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، رهبری انقلاب و ملت بزرگ ایران غافل نشد و مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست.

این ضایعه اسفبار مایه‌تألم اصحاب فرهنگ و هنر همچون دیگر اقشار جامعه که به شخصیت وارسته، اخلاص، صفای باطن و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند، گردید.

همراه با ملت سوگوار ایران اسلامی، جامعه هنری و خانواده سینما نیز، عزادار و سوگوار کوچ زودهنگام این مجاهد خستگی‌ناپذیر و عاشق فرهنگ و هنر شد.

عروج جانسوز رئیس جمهور محبوب، عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه و خادمان دلسوز امت را به پیشگاه ولی عصر ارواحنا فداه و محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، و ملت قدرشناس تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان و همراهان شهیدش را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته