دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 13:31

وزیر ورزش: بحث مهم آیت‌الله رئیسی خدمتگزاری به مردم بود

وزیر ورزش: بحث مهم آیت‌الله رئیسی خدمتگزاری به مردم بود
وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه خود می‌دانیم تا تلاش کنیم مثل گذشته با قدرت بیشتری روند کاری خود را در مجموعه ورزش و جوانان طی کنیم تا راه این خدمتگزار ادامه پیدا کند.
کد خبر : 912505

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان پس از تسلیت جامعه ورزش و جوانان به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه‌شان، اظهار کرد: به سهم خودم این ضایعه سنگین را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این ضایعه ناراحت کننده است، اما آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که سایه مقام معظم رهبری و تدبیر‌های ایشان بر سر جامعه ما باشد.ما مسیر‌های مختلف و وقایع مختلفی را پشت سر گذاشتیم و این مسیر دشوار را با حمایت مردم سپری کردیم و هیچ خللی نباید در امور رخ دهد. بحث مهم و اساسی آیت‌الله رئیسی، خدمت‌گذاری بااخلاص به مردم بود و پرکاری ایشان باعث شده بود تا از هیچ کوششی دریغ نشود.

وزیر ورزش تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا تلاش کنیم مثل گذشته با قدرت و استحکام بیشتری روند کاری خود را در مجموعه ورزش و جوانان طی کنیم تا راه این خدمتگزار ادامه پیدا کند.

هاشمی تاکید کرد: از همه همکاران خودم در مجموعه ورزش و جوانان خواهش می‌کنم با صلابت کار خودشان را ادامه دهند. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امور دنبال خواهد شد و خللی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته