دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1403 - 22:36
لازمی اعلام کرد؛

رهاسازی ۲ هزار قطعه بچه‌ماهی تیلاپیا در استخر دانشگاه آزاد اشکذر/ پیش‌بینی برداشت ۲ تُن ماهی

رهاسازی ۲ هزار قطعه بچه‌ماهی تیلاپیا در استخر دانشگاه آزاد اشکذر  پیش‌بینی برداشت ۲ تُن ماهی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر اعلام کرد که ۲ هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیا در استخر پرورش ماهی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر رهاسازی شد.
کد خبر : 911866

حسینعلی لازمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: در راستای عملیاتی شدن سیاست‌ها و مأموریت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در زمینه کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای، عملیات رهاسازی بچه ماهی تیلاپیا در استخر پرورش ماهی در این دانشگاه آغاز شد.

وی عنوان کرد: به‌منظور بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود و جذب درآمد‌های غیرشهریه‌ای، نخستین مرحله از رهاسازی بچه ماهی‌ تیلاپیا در استخر پرورش ماهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر انجام شد.

رهاسازی ۲ هزار قطعه بچه‌ماهی تیلاپیا در استخر دانشگاه آزاد اشکذر/ پیش‌بینی برداشت ۲ تُن ماهی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر افزود: ماهی تیلاپیا جزء ماهیان گرم‌آبی است که دوره پرورش آن از ۱۲۰ تا ۱۸۰ روز با دمای مطلوب ۲۷ تا ۳۰ درجه است و با توجه به شروع فصل بهار و گرم شدن دمای هوا، بیش از ۲ هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیای 15 گرمی در استخر ۸۰۰ مترمکعبی پرورش ماهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر رهاسازی شده و پیش‌بینی می‌شود در پایان دوره پرورش(مهرماه) حدود ۲ تُن ماهی برداشت شود.

لازمی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با ظرفیت‌های فراوانی که در اختیار دارد بتواند گام‌های بلندی در راستای تحقق اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته