دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دیدگاه داوری در خصوص گل مشکوک مردود پرسپولیس/ تک گل سرخپوشان آفساید بود؟

دیدگاه داوری در خصوص گل مشکوک مردود پرسپولیس  تک گل سرخپوشان آفساید بود؟
کارشناس داوری در مورد دو صحنه مشکوک بازی پرسپولیس و هوادار نظر خود را مطرح کرد.
کد خبر : 883951

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس در دقیقه ۶۷ بازی با هوادار توسط نبیل باهویی به گل دوم مقابل هوادار دست یافت ولی اشکلن خورشیدی نظر کمک خود را تأیید کرد و گل را نپذیرفت.

جواد فهیمی راد در مورد اینکه برخی اعلام کرده بودند گل پرسپولیس سالم بوده همان‌طور که گل تیم ملی ژاپن برابر اسپانیا صحیح اعلام شد، به خبرنکار ورزشی آنا اظهار کرد: تمام حجم توپ از خط رد شده بود و دانیال اسماعیلی‌فر نتوانست قبل از آنکه توپ از زمین خارج شود به نبیل باهویی پاس بدند. برای همین تصمیم تیم داوری درست بود.

کارشناس داوری در خصوص اینکه کارشناسی عنوان کرده بود تک گل پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسید، عنوان کرد: به نظرم با هدف جلب توجه چنین مسئله‌ای عنوان شده است. زمانی که توپ به مهدی ترابی پاس داده شد، او در موقعیت آفساید نبود. شمن ایکه زننده توپ اول بازیکن هوادار بود و ضربه او به پای بازیکن پرسپولیس خورد و سپس نصیب مهدی ترابی شد. بنابراین گل در موقعیت سالم به گل تبدیل شد. 

فهیمی راد در مورد سه اخطار پشت سر هم اشکان خورشیدی به محمود فکری و دستیاران او در کادرفنی هوادار، عنوان کرد: داور اختیاراتی دارد که بر اساس آن عمل می‌کند. قطعاً رفتارهایی از سوی اعضای کادرفنی هوادار رخ داده که داور مجبور شده برای کنترل بازی از کارت زرد خود سه مرتبه استفاده کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته