دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیر گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با آنا: مقابل استقلال ۲ غایب داریم/ دلفی مشکل سربازی داشت

مدیر گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با آنا: مقابل استقلال ۲ غایب داریم  دلفی مشکل سربازی داشت
مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: یونس دلفی مشکل کارت پایان خدمت داشت و با رفع مشکل سربازی قرارداد او ثبت شد.
کد خبر : 886477

حیدر افسری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره غایبان گل‌گهر سیرجان در دیدار با استقلال و وضعیت کلی تیم، اظهار کرد: نوید عاشوری را به دلیل محرومیت و مهدی تیکدری را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. همه چیز خوب است و آماده بازی با استقلال هستیم. بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود ولی ما نمی‌خواهیم امتیازات این دیدار خانگی را از دست بدهیم.

مدیر تیم گل‌گهر در مورد اینکه با وجود هزینه‌های زیادی که باشگاه متحمل شده و ساختار موجود، نتایج کسب شده توسط مارینوس اوزونیدیس به شکلی بوده که گل‌گهر در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد، عنوان کرد: سال اولی است که اوزونیدیس در گل‌گهر سرمربیگری می‌کند و ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم تغییر کرده است. بازیکنان جوانی به تیم اضافه شدند و باید فرصت بیشتری به کادرفنی داد تا بتواند شرایط را عالی کند. با گذشته ۱۳ هفته از مسابقات نمی‌توان چنین انتظاری را داشت. 

افسری در مورد طولانی شدن ثبت قرارداد یونس دلفی تصریح کرد: او مشکل کارت پایان خدمت داشت و با رفع مشکل سربازی قرارداد یونس دلفی ثبت شد. اگر سرمربی تیم صلاح بداند در بازی فردا برابر استقلال به میدان خواهد رفت. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته