دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1403 - 16:28

کابل پاسخ ایران به تجاوز رژیم اسرائیل را مشروع خواند

کابل پاسخ ایران به تجاوز رژیم اسرائیل را مشروع خواند
حکومت سرپرست افغانستان، عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، اقدام‌های دفاعی مشروع تهران خواند.
کد خبر : 905854

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خارجه طالبان امروز یکشنبه با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی در تاریخ اول آوریل (۱۳ فروردین) به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، اعلام کرد که در پاسخ به این جنایت، جمهوری اسلامی ایران شب گذشته اقدامات دفاعی مشروعی انجام داد.

وزارت خارجه طالبان همچنین حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران را خلاف تمام موازین دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی خواند.

طالبان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی از اکتبر سال گذشته به نسل کشی بیش از ۳۳ هزار غیرنظامی در غزه ادامه داده است، هم نظر با مالزی تصریح کرد که این رژیم با نقض حریم سایر کشورها و گسترش ناامنی به اقدامات تحریک‌آمیز در منطقه دست زده تا توجه جهانیان را از جنایات‌اش در غزه منحرف سازد.

در بیانیه وزارت خارجه طالبان همچنین آمده است: این حکومت از همه کشورهای تأثیرگذار منطقه و جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از گسترش بیشتر بحران، تلاش‌ها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی را تسریع بخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته