دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1403 - 20:41
وقتی می گفتم دلالیسم با هماهنگی فضای مجازی وجود دارد من را احضار می کردند

درویش:نمی دانم چرا به کمیته اخلاق دعوت شدم/افشاریان گفت حق با شماست ولی به درد ما نمی خورد+فیلم

درویش:نمی دانم چرا به کمیته اخلاق دعوت شدم افشاریان گفت حق با شماست ولی به درد ما نمی خورد+فیلم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:خودم هم نمی دانم چرا به کمیته اخلاق دعوت شده ام.
کد خبر : 910771

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری انا، رضا درویش بعد از برتری پرسپولیس مقابل هوادار اظهار کرد: ما 4 فینال داشتیم و یک فینال را با برد گذراندیم و برای بازی با استقلال خوزستان آماده می شویم.

وی در خصوص دعوتش به کمیته اخلاق گفت: ما از اول و به عناوین مختلف دعوت می شدیم و الان خودم نمی دانم چرا دعوت شدم. در راه یکی از خبرنگاران این موضوع را به ما گفت. طبق معمول هم گردنمان نازک و مطیع هستیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهرا یک فساد مالی در برخی باشگاه ها رخ داده است: خدا را شکر که یک دست توانا بلند شده است، ما این موضوع را بارها گفتیم. هر وقت این مسائل را مطرح می کردیم کمیته اخلاق ما را می خواست.این سیستم دلالیسم با هدایت فضای مجازی و اهالی رسانه فعال بود و خوشبختانه سازمان های نظارتی هم به این نتیجه رسیده اند که اتفاقات بدی در فوتبال رخ داده است. امیدوارم دیگر شاهد این مسائل نباشیم و سالم سازی در این رشته شروع شود.

درویش در خصوص اینکه پاداش بازی قبلی واریز شده است یا خیر گفت: پاداش که چند روز قبل واریز شد ولی بنا بود اعضای بانک های مختلف باشند ما به صورت ضرب العجلی برگزار کردیم. قرار شد طی یکی دو روز آتی یک جلسه داشته باشیم که در ادامه کار چه تعهداتی را انجام بدهیم.

وی در خصوص اینکه نظری در مورد رای کمیته انضباطی بازیکن استقلال ندارد گفت: این مسائل همه حاشیه است، ما عادت کردیم. اگر نمونه آن را در بازی گذشته دیدید، بازیکن و کاپیتان ما خطایی کرد که به زعم مسئولان کمیته داوران کارت قرمز نداشت ولی به او دادند. در همین بازی قبل دیدی  که گفتند بازیکن حریف باید کارت دوم و سوم را می گرفت ولی ندادند. همین امروز با کمیته داوران حرف زدم که گفت حق با شماست. این حق با شماست چه دردی دوا می کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه این باشگاه به بازی هفته آخر استقلال اعتراض کرده است گفت: ما اعتراض نکردیم، از آنجایی که همه شعار عدالیت می دهند ما گفتیم اگر هر تصمیمی برای بازی در ورزشگاه دستگردی می گیرید برای تیم ما هم همان تصمیم را بگیرند. به ما گفتند که وقتی این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود یقینا ما هم همین کار  را می کنیم. به ما امروز گفتند 70 نفر را معرفی کنید ولی وقتی ما آمدیم 70-80 نفر را بیشتر راه ندادند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته