دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

توافق‌نامه تامین مالی پروژه‌های نفتی جهاد دانشگاهی منعقد شد

توافق‌نامه تامین مالی پروژه‌های نفتی جهاد دانشگاهی منعقد شد
توافق‌نامه تامین مالی پروژه‌های نفتی جهاد دانشگاهی در راستای تحقق شعار سال منعقد شد.
کد خبر : 910961

در راستای تحقق شعار سال توافق نامه تامین مالی پروژه‌های نفتی جهاد دانشگاهی بین حسن مسلمی نائینی رئیس، یعقوب فتح الهی، معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی ، سید محمد حسینی، مدیرعامل یک شرکت پتروشیمی و غلامرضا انصاری، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان منعقد شد.

مسعود ابراهیمی معاون رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در رابطه با این توافق نامه که موضوع آن ایجاد کنسرسیوم در خصوص اجرای پروژه خدمات فراورش نفت خام میدان نفتی آزادگان جنوبی است، اضافه کرد: این قرارداد با مشارکت بخش خصوصی مبنی بر تامین مالی بخشی از پروژه‌های جهاد دانشگاهی است.

وی با تاکید بر این که این توافق نامه در راستای تحقق شعار سال امضا می‌شود، گفت: توافق نامه دارای دو بخش اصلی است بخش اول آن شامل مشارکت بخش خصوصی در بازاریابی و تجاری سازی دانش فنی که در واحد علم و صنعت جهاد دانشگاهی در خصوص سامانه‌های نمک‌زُدایی تدوین شده، می‌شود.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به این که بخش دوم این قرارداد شامل تامین مالی یکی از پروژه‌های بزرگ این نهاد در حوزه نفت است، تصریح کرد: مجموع این دو سرمایه گذاری بالغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: موضوع نمک زدایی از نفت، موضوع دانش‌بنیانی است و طبعا این مشارکت با بخش خصوصی به اقتصاد دانش‌بنیان کمک می‌کند.

معاون رئیس جهاد دانشگاهی بیان کرد: این قرارداد بین جهاد دانشگاهی و بخش خصوصی به عنوان نماینده مردم است که شاهد مشارکت مردمی در این قرارداد خواهیم بود.

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستفا و پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت

به منظور تشریک مساعی در حمایت و گسترش بازار محصولات دانایی محور و دانش‌بنیان و همچنین ارائه کمک‌ها و خدمات مالی و پشتیبانی به مراکز نوآور و موسسات دانش‌بنیان، تفاهم نامه همکاری بین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی امضا شد.

این تفاهم نامه با حضور حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی و یعقوب فتح‌الهی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی ، بین مسعود ابراهیمی، رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان این نهاد و محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز امضاء شد.

موضوع این تفاهم نامه انجام همکاری‌های مشترک با تکیه بر قابلیت‌های دو طرف و استفاده از تمامی قوانین موضوعه کشور در خصوص بهره بندی از امکانات یکدیگر در راستای ایجاد یا توسعه کسب و کار‌های دانایی محور یا دانش‌بنیان و آموزش، راهبری و منتورینگ کسب و کار‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته