دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 22:25
همه بازیکنان این فصل را برای فصل بعد می‌خواهم

نکونام: برای استقلال مو را از ماست بیرون می‌کشند/خودشان را خسته نکنند، از جنس خودشان هستم و تمرکزم را از دست نمی‌دهم

نکونام: برای استقلال مو را از ماست بیرون می‌کشند خودشان را خسته نکنند، از جنس خودشان هستم و تمرکزم را از دست نمی‌دهم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هر طور فکر کنید دارند برای تیم ما داستان درست می کنند که نتیجه نگیریم. 
کد خبر : 911199

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و فولاد اظهار کرد: از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم و این برد را به آنها تقدیم می کنم. این انرژی و نیرویی که آنها امروز گذاشتند به تیم ما خیلی کمک کرد و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم و این سه امتیاز را با عشق تقدیم شان می کنیم.

وی افزود: می دانستیم که فولاد برای گرفتن امتیاز به مصاف ما آمده است بنابراین با برنامه وارد زمین شدیم. آنها می خواستند سرعت بازی را بگیرند و به همین خاطر ما تلاش کردیم آنها به خواسته خود نرسند.در نیمه اول ریتم بازی چیزی که من می خواستم نبود اما در نیمه دوم بهتر شد و به طور کامل در زمین حریف بودیم و به گل رسیدیم. البته یاری برای تعویض نداشتیم و کارما سخت شده بود. اگر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم با گل های پرتعدادتر حریف را شکست دهیم. با این که در ضد حمله موقعیت هایی داشتیم اما در دقایق آخر بازی تحت فشار حریف قرار گرفتیم اما با تمرکز توانستیم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خطاب به هواداران این تیم گفت:همه دوست دارند ما ببازیم. هر طور فکر کنید دارند برای تیم ما داستان درست می کنند که نتیجه نگیریم.  امروز هم به بازیکنانم گفتم که دوست ندارند تیم ما نتیجه بگیرد. ما نیاز به تمرکز داریم و تا همینجا هم فوق العاده کار کرده است. اگر شرایط ایده آل را داشتیم خیلی زودتر جشن قهرمانی می گرفتیم. همه کار می کنند که ما نتیجه نگیریم. می خواهند برای استقلال نمک و شکر را از هم جدا کنند و مو را از ماست می کشند اما بازی تیم های دیگر با هوادار برگزار می شود. اگر کسی در تیم ما بخواهد پایش را جا به جا کند همه عوامل برای ما دست به دست می دهند. مگر تیم ما در دستگردی بازی نکرد؟ ما هوادار داشتیم؟ من عاشق این هستم که هوادار در ورزشگاه باشد اما این یک مثال بود که زدم.

نکونام در مورد قضاوت موعود بنیادی فر گفت: ایشان از داوران بین المللی فوتبال ایران هستند و وقتی یک داور خوب قضاوت می کند دیگر نمی شود در موردش صحبت کرد.

وی درباره عملکرد سامان تورانیان و اولین بازی او برای استقلال گفت: سامان فوتبالیستی آینده‌دار است و اولین بار نبود که بازی می کرد. قطعاً در آینده برای استقلال بازی‌های درخشان‌تری خواهد داشت. عملکردش امروز همان چیزی بود که ما می‌خواستیم.

وی در مورد زمان شروع تمدید قرارداد بازیکنان استقلال گفت: ما مشکلی نداریم، یک بدهی باشگاه از سال قبل به بازیکنان دارد منتظر هستیم تا کارهای جابجایی پول انجام شود و زمانی که برای تسویه حساب می روند قراردادشان را هم تمدید کنند. من تمام بازیکنان این فصل را برای فصل بعد هم می خواهم به خاطر مردانگی که در این فصل کردند مگر این که بازیکنی بخواهد خودش جدا شود وگرنه من همه بازیکنان را می خواهم.امیدوارم لیست بزرگسالان به شرایط سابق خودش برگردد. ما با 19 بازیکن بزرگسال چگونه می توانیم به جنگ تیم های آسیایی برویم.

سرمربی تیم استقلال  در مورد رقابت نزدیک استقلال و پرسپولیس و رقابت دو تیم در بیرون از زمین گفت: چون آقایان یکسری کارها را انجام دادند و نتیجه داده این کارها را می کنند.می‌گویند بیانیه صادر نشود بعد مصاحبه می‌کنند. می‌گویند مصاحبه نکنید، مدیررسانه ای حرف می‌زند. کنترل از دست‌شان در رفته است. این شرایط خوبی برای فوتبال نیست. در مورد استقلال و پرسپولیس نمی‌گویم و حرفم فوتبالی است.  امروز با خودم فکر می کردم آقای گل محمدی و اوسمار کاری کردند که پرسپولیس و استقلال با هم رقابت کنند و این مساله برای خود من هم خوب است چرا که تجربه کسب می کنم.امیدوارم هر تیمی که لیاقت داشته باشد قهرمان شود.در 48 ساعت گذشته به بازیکنانم گفتم آمادگی همه چیز را داشته باشید که تمرکز ما را از بین ببرند. خودم بازی را بلدم ولی یکسری چیزها تمرکز ما را به‌ هم می زند. این مسائل روی تیم ما اثر نمی‌گذارد و می‌دانیم چطور رفتار کنیم چون دقیقا طرف‌مان را می‌شناسیم. به خاطر همین از روز اول گفتیم که از جنس همین فوتبال هستیم و تمرکز ما با این مسائل از بین نمی رود.

نکونام در مورد غیبت سهرابیان و مرادمند در ترکیب آبی پوشان گفت: می توانستم به هر دو نفر بازی بدهم اما ریسک نکردم چرا که سلامتی بازیکنان برایم از همه چیز مهمتر است. هر دو با تیم تمرین می کنند و برای بازی بعدی می توانیم از آنها استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته