دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 00:30

لطفی: الان وقت انتقاد از استقلال نیست، وقت حمایت است/ بازی جذابی را با نساجی خواهیم دید

لطفی: الان وقت انتقاد از استقلال نیست، وقت حمایت است  بازی جذابی را با نساجی خواهیم دید
بازیکن سابق استقلال گفت: درست است که نساجی بازی‌ها خوبی در هفته‌های اخیر انجام داده اما بازی جذابی را خواهیم دید که امیدوارم تیم برنده استقلال باشد.
کد خبر : 911231

سعید لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری استقلال مقابل فولاد خوزستان و بازگشت به صدر جدول اظهار کرد: خدا را شکر که استقلال توانست با پیروزی در این بازی حساس دل هواداران را شاد کند و بار دیگر صدرنشین شود. سه بازی باقیمانده برای استقلال حکم سه فینال را دارد. با این اوضاع سخت اقتصادی که در کشور داریم تنها دلخوشی هواداران موفقیت تیم‌شان است. استقلال می‌تواند با جام قهرمانی به هواداران خود دلخوشی دهد و آنها را خوشحال کند.

وی در مورد اینکه استقلال موقعیت چندانی روی دروازه فولاد نداشت و آیا دلیل آن استرس بازیکنان این تیم برای کسب قهرمانی است، یادآور شد: نمی‌پذیرم که حساسیت بازی‌ها باعث استرس بازیکنان استقلال شده است. بازیکنان این تیم وقتی در تیم بزرگی بازی می‌کنند با پشتوانه هواداران نباید استرس داشته باشند و بتوانند از هر تیمی عبور کنند. درست است بازی سختی بود و موقعیت کم ایجاد شد، باید تیم بهتر شود، چون توقع هواداران بازی هجومی‌تر و ایجاد موقعیت بیشتر است. البته کسب ۳ امتیاز ارزش زیادی دارد و جای شکرش باقی است. الان وقت انتقاد از استقلال نیست، چون بازی‌های حساسی باقی مانده است. بعد از مسابقات اگر لازم باشد راجع به یک سری موارد صحبت خواهیم کرد. باید یک‌دست پشت تیم باشیم و وظیفه هواداری خود را انجام دهیم.

بازیکن سابق استقلال در واکنش به این موضوع که نساجی مازندران حریف هفته بعد آبی‌پوشان، در ۴ بازی اخیر ۹ امتیاز گرفته و در خانه حریف سرسختی خواهد بود، تصریح کرد: همه حریفان سخت هستند ولی استقلال هم نام و شخصیت خود را دارد. باید فرقی میان این تیم با دیگر تیم‌ها باشد. متأسفانه در این چند سال اتفاقاتی افتاده که یک مقدار استقلال را در همه زمینه‌ها تضعیف کرده‌اند. خدا را شکر می‌کنم که تیم یکدستی داریم و به کیفیت خوب یا بدشان کاری ندارم. با تمام احترام به تیم نساجی و هواداران آن، باید با تمام وجود بروند و برابر این تیم امتیاز لازم را کسب کنند. درست است که نساجی بازی‌ها خوبی در هفته‌های اخیر انجام داده اما بازی جذابی را خواهیم دید که امیدوارم تیم برنده استقلال باشد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته