دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 12:53

مربی برزیلی استقلال خوزستان: هدف ما متوقف کردن پرسپولیس است/ مطمئن هستم در لیگ برتر می‌مانیم

مربی برزیلی استقلال خوزستان: هدف ما متوقف کردن پرسپولیس است  مطمئن هستم در لیگ برتر می‌مانیم
مربی برزیلی استقلال خوزستان گفت: می‌خواهیم در بازی با پرسپولیس این حریف را متوقف کنیم و امتیاز بگیریم.  
کد خبر : 911537

مارکو اورلیو داکونیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان اظهار کرد: ما در تلاش برای ماندن بوده و هنوز در لیگ برتر هستیم. سه بازی تا پایان فصل باقی مانده است و می‌توانیم امتیازات این دیدار‌ها را کسب کنیم. اولین دیداری که در پیش داریم بازی با تیم پرسپولیس است. ما امید‌های خود را برای بقا در لیگ برتر در بالاترین سطح حفظ کرده‌ایم. ما تمرینات ذهنی و جسمی را قوی‌تر دنبال می‌کنیم تا به بالاترین سطح آمادگی برسیم. البته که از نتیجه آخرین دیداری که برابر نساجی مازندران گرفتیم خوشحال نیستیم. هدف ما این است که بتوانیم خود را لیگ برتر نگه داریم و خیلی مطمئن هستیم که این اتفاق می‌افتد.

مربی استقلال خوزستان در مورد اینکه چه نظری درباره بازی تیمش در خانه پرسپولیس دارد، گفت: پرسپولیس یکی از تیم‌های پرقدرت در قاره آسیا است. می‌دانیم که از بازیکنان قدرتمند و مربی توانمندی بهره می‌برد. کاملا می دانیم که این بازی برای ما خیلی سخت است. ما باور کردیم که در اواخر لیگ برتر هستیم و این دیدار برخورد یک تیم برای قهرمانی و تیمی دیگر برای حفظ خود در لیگ برتر است. ما باید در جریان مسابقه آگاه باشیم و خیلی دقت کنیم تا مراقب این حریف باشیم. می‌دانیم این حریف قوی‌تر است و می‌خواهد با تاکتیک‌های خود به هدفی که دارد برسد ولی می‌خواهیم پرسپولیس را متوقف کنیم و امتیاز بگیریم.  

مارکو اورلو درباره اینکه استقلال خوزستان چقدر شانس دارد تا در لیگ برتر بماند، تصریح کرد: باور داریم که هنوز ۹ امتیاز تا پایان فصل باقی مانده است که می‌توانیم آنها را کسب کنیم. می‌دانیم که با کسب امتیازات لازم در بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر می‌مانیم.  

مربی استقلال خوزستان درباره اینکه چه انتظاری از هواداران تیمش دارد، عنوان کرد: از آنها می خواهم در تمام سطوح از ما حمایت می‌کنند و بدانند که تمام اعضای تیم از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان بهترین عملکرد خود را برای دستیابی به اهداف اجرا می‌کنند. هواداران باور کنند که ما به حمایت آنها در هر گامی که برمی‌داریم نیاز داریم تا به هدف خود برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته