دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال خبر داد؛

اعطای مجوز‌های آموزشی سازمان اداری استخدامی به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

اعطای مجوز‌های آموزشی سازمان اداری استخدامی به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات
رئیس مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال، از اعطای مجوز‌های آموزشی سازمان اداری و استخدامی کشور به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد.
کد خبر : 911580

رئیس مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال، ضمن اعلام خبر اعطای مجوز‌های آموزشی سازمان اداری و استخدامی کشور به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان کرد: یکی از موضوعات مهم و زیربنایی برای هر مرکز آموزشی از جمله مرکز آموزش مهارت‌های تحویل دیجیتال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کسب و اخذ مجوز‌های مورد نیاز است.

مجتبی مازوچی با بیان اینکه جهت اخذ مجوز لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور دو موضوع عملکرد سنوات گذشته و ظرفیت برگزاری دوره‌ها بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال با عملکرد قابل قبول در سال گذشته و برگزاری دوره‌های متعدد و متنوع برای ذینفعان از جمله مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های تابعه توانست رضایت سازمان اداری و استخدامی کشور را جلب نموده و مجوز برگزاری دوره‌های مشاغل اختصاصی وزارت متبوع و دستگاه‌های تابعه را برای سال جاری نیز کسب کند.

رئیس مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال همچنین افزود: این مرکز در نظر دارد تا با هماهنگی معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع و دستگاه‌های تابعه وزارت، دوره‌های تخصصی مورد نیاز آن‌ها را با برنامه ریزی مدون و به صورت متمرکز برای هر دستگاه برگزار کند.

وی همچنین با اشاره به اقدام ۲۶ از مجموعه اقدامات کلان شبکه ملی اطلاعات و تأکید مرکز ملی فضای مجازی و وزارت متبوع درباره این موضوع، گفت: بحث آموزش‌های حوزه شبکه ملی اطلاعات،مشتمل برآموزش‌های ترویجی، مدیریتی و تخصصی، از برنامه‌های اصلی مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال است و الویت برگزاری این دوره‌ها ابتدا برای وزارت ارتباطات و زیرمجموعه‌های آن خواهد بود. لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت موضوع این آموزش‌ها برای کلیه کارکنان و مدیران دستگاه دولتی، در حال تعامل با سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور تایید و درج این دوره‌ها در قالب دوره‌های ضمن خدمت کلیه کارکنان و مدیران دستگاه دولتی هستیم.

از دیگر اقدامات مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال در حوزه اخذ مجوز‌های موردنیاز، اخذ تاییدیه برنامه آموزشی سال ۱۴۰۳ پژوهشگاه از سازمان اداری و استخدامی کشور است که با توجه به اقداماتی که از اوایل دی‌ماه سال گذشته در خصوص نیازسنجی دوره‌ها و تکمیل مستندات برنامه آموزشی صورت پذیرفت و همچنین تعاملات خوبی که با مدیران و کارشناسان ذیربط در سازمان اداری و استخدامی کشور انجام گرفت این مجوز برای اولین‌بار در اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری دریافت شد که به نوبه خود بی‌سابقه است. این موضوع مهم، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر و توزیع دوره‌ها برای همکاران و مدیران پژوهشگاه در طول سال را تسهیل می‌کند.

مازوچی در پایان با تقدیر از تلاش‌های کلیه مدیران و همکاران مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال، ضمن بیان این که برنامه ریزی دقیقی در مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال در سال جاری جهت برگزاری دوره‌های گوناگون صورت گرفته شده، خاطرنشان کرد: امیدواریم که از فرصت به دست آماده بهره لازم را ببریم و همچون سال گذشته در راستای ماموریت‌های محوله به این مرکز، گام موثری را در جهت توسعه مهارت‌های حوزه فاوا و تحول دیجیتال کشور برداریم

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته