دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 11:08

طرح "کارگشا" بانک رفاه کارگران تمدید شد

طرح  کارگشا  بانک رفاه کارگران تمدید شد
در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی و با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، طرح «کارگشا» بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد.
کد خبر : 911937

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی (اشخاص حقیقی و حقوقی) و تمامی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان‌ها، مؤسسات، مراکز آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، بیمارستان‌های خصوصی و ... جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

بر اساس این گزارش، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، مدیران شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌های کشور و سایر مشمولان طرح، می‌توانند از مزایای این طرح برای پاسخگویی به نیازهای معیشتی، تسهیلات و خدمات رفاهی و افزایش قدرت خرید کارکنان تحت پوشش، بهره‌برداری کنند.  

خدمات ارائه شده در قالب این طرح شامل «پرداخت کمک هزینه فعالان اقتصادی به کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی» و «پرداخت تسهیلات خرد (غیرتجاری) به کارکنان تمامی مشمولان طرح» می‌شود.  

متقاضیان و مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح و بهره‌مندی از مزایای آن به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با شماره 8525 -021 تماس حاصل نمایند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته