دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 12:41
رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی عنوان کرد؛

نمایشگاه ایران‌هلث بستری برای نمایش توانمندی‌های داخلی

نمایشگاه ایران‌هلث بستری برای نمایش توانمندی‌های داخلی
 رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه ایران هلث، آن را فرصتی برای بازاریابی و نمایش توانمندی‌های داخلی عنوان کرد.
کد خبر : 911977

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مسلمی رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی از حضور 550 شرکت ایرانی در نمایشگاه ایران هلث خبر داد و گفت: تقریبا 100 شرکت خارجی و 150 شرکت دانش بنیان نیز در نمایشگاه امسال مشارکت کرده اند.

وی با اشاره به توانمندی ایران در حوزه تجهیزات پزشکی، گفت: شرکت های داخلی توانسته اند پاسخگوو تامین کننده بخش عمده ای از نیازهای کشور باشند؛ البته این مسئله هنوز به صددرصد نرسیده و ما در برخی از حوزه ها نیازمند واردات و یا همکاری طرف های خارجی هستیم. شرکت های دانش بنیانی که در نمایشگاه امسال شرکت کرده اند نیز صلاحیت حرفه ای آنها از طریق بررسی سوابق، مدارک و مستندات مورد تایید قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: حوزه تجهیزات پزشکی در همه گیری کرونا، امتحان خود را به خوبی پس داد و این شرکت ها توانستند نیازهای مردم و مراکز درمانی را به خوبی تامین کنند.

رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی، توجه ویژه به فناوری را یکی از تفاوت های این دوره از نمایشگاه با ادوار گذشته خواند و گفت: رنگ و بوی فناوری در این نمایشگاه بیشتر شده به نحوی که در این دوره در حدود 60 نشست تخصصی در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز آغاز به کار کرده و تا سه شنبه اول خرداد 1403 برقرار خواهد بود، یادآور شد: در پانل های امسال به مسئله هوش مصنوعی و درمان از راه دور توجه ویژه ای شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته