دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 12:41

ارائه خدمت حساب وکالتی در بانک ملت برای متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی برقی

ارائه خدمت حساب وکالتی در بانک ملت برای متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی برقی
با آغاز دور جدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه وزارت صمت، متقاضیان می‌توانند به آسانی از خدمت حساب وکالتی بانک ملت به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت نام اقدام کنند.
کد خبر : 911983
به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام متقاضیان برای خرید خودروهای وارداتی برقی از طریق سامانه یکپارچه از 1403/2/30 آغاز و تا ساعت 23:59 روز شنبه  5 خرداد 1403 ادامه خواهد داشت.
بر این اساس مشتریان می توانند از روز پنج شنبه 27 اردیبهشت تا ساعت 13 روز چهارشنبه 2 خرداد ماه نسبت به تامین وجه و فعال سازی" خدمت حساب های وکالتی" از طریق شعب بانک و غیر حضوری(سامانه پیشخوان ملت) اقدام کنند.
شایان ذکر است، امکان فعال سازی به صورت حضوری از طریق شعب بانک ملت و همچنین به صورت غیر حضوری از طریق منوی معرفی حساب وکالتی<<https://pishkhan.bankmellat.ir/pishkhan/proxyAccount_service>> در سامانه پیشخوان الکترونیک بانک ملت و انتخاب گزینه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان – خودروهای وارداتی برقی قابل انجام است.
در این دوره فعال سازی حساب وکالتی منوط به تامین وجه به میزان صد میلیون تومان است که همزمان با فعال سازی خدمت، در حساب وکالتی وی مسدود خواهد شد.
انصراف متقاضیان از شرکت در فرایند خرید خودرو نیز صرفا در شعب بانک ملت امکان پذیر است.
دریافت نوبت به صورت آنلاین و از طریق سامانه همراه بانک، مگابانک و پیشخوان الکترونیک بانک ملت برای مشتریان حضوری فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته