دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1403 - 22:50

دستور رئیس‌جمهور برای حمایت از فعالین فضای مجازی

دستور رئیس‌جمهور برای حمایت از فعالین فضای مجازی
رئیس‌جمهور به معاون علمی و فناوری خود مأموریت داد تا با تشکیل کارگروهی ویژه، برنامه‌ها و راهکارهای لازم برای تقویت سرمایه انسانی در حوزه فضای مجازی را تدوین و جهت بررسی و تصویب به شورای عالی فضای مجازی ارائه کند.
کد خبر : 912100

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، صد و یکمین جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر امروز شنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد. 

  در این جلسه معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با توجه به اهمیت سرمایه انسانی به عنوان مهم‌ترین عنصر رشد و شکوفایی در حوزه فضای مجازی، گزارشی تفصیلی درباره ظرفیت‌های سرمایه انسانی در حوزه‌های آموزش و پژوهش، کسب‌وکارهای دیجیتال، فعالیت‌های اقتصادی و ایرانیان خارج از کشور ارائه کرد. 

در ادامه این جلسه رئیس‌جمهور پس از شنیدن گزارش‌ها و نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای شورای عالی فضای مجازی، با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه جدی به فعالین این حوزه به معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری مأموریت داد تا با تشکیل کارگروهی ویژه، با همکاری سایر دستگاه‌ها و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور برنامه‌ها و راهکارهای لازم برای تقویت سرمایه انسانی از جمله ایجاد مشوق‌های لازم و برطرف کردن موانع پیشروی فعالین حوزه فضای مجازی را تدوین و جهت بررسی و تصویب به شورای عالی فضای مجازی ارائه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته