دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 08:27

موافقت یک مجموعه صنعتی برای جذب دانشجویان دانشگاه آزاد در قالب طرح پویش

موافقت یک مجموعه صنعتی برای جذب دانشجویان دانشگاه آزاد در قالب طرح پویش
یک مجموعه صنعتی درراستای تفاهم‌نامه منعقد شده با دانشگاه آزاد موافقت خود را برای جذب ۱۳ دانشجوی واحد سمنان اعلام کرد.
کد خبر : 911020

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه گچ کوه‌سفید سمنان با هدف تأمین نیروی انسانی ماهر موردنیاز واحد‌های تولیدی، صنعتی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، تفاهم‌نامه امضا کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در دیدار با جلال‌الدین صالحیان مدیرعامل مجموعه گچ کوه‌سفید اظهار کرد: استان سمنان از نظر معادن و تنوع مواد معدنی از استان‌های شاخص کشور به شمار می‌رود و در سال‌های اخیر بهره‌برداری از این ذخایر و معادن رشد بسیار خوبی داشته است.

منصوری به تشریح طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل) پرداخت و ادامه داد: «پویش» طرحی است که با هدف کارآمادگی و توأم کردن آموزش، مهارت و ایجاد ارتباط و پیوند نظام‌مند دانشگاه با صنعت و جامعه به اجرا درمی‌آید و در آن امکان حضور جدی دانشجو همزمان با تحصیل در بنگاه‌های تولیدی و نهاد‌های اجتماعی فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

همه‌چیز درباره «طرح پویش»

وی ایجاد اشتغال برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه را از دغدغه‌های همیشگی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: آشنایی دانشجو با محیط کار و صنعت در قالب طرح پویش یکی از راه‌حل‌های اصلی این مسئله مهم است.

موافقت یک مجموعه صنعتی برای جذب دانشجویان دانشگاه آزاد در قالب طرح پویش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان مطرح کرد: مبنای طرح پویش تربیت دانشجویان و دانش‌آموختگانی است که با دانسته‌های علمی و دانش روز دنیا آشنا شده و دانش فنی و مهارت عملی مورد نیاز فعالیت در صنایع و نهاد‌های مختلف را کسب کرده باشند.

منصوری تأکید کرد: اجرای دقیق و کامل طرح پویش ضامن ایجاد تحولی شگرف و هدفمند در نظام آموزش عالی و تربیت نیروی انسانی ماهر به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه برای صنعت و بنگاه‌های اقتصادی ـ اجتماعی کشوراست.

وی افزود: تربیت فارغ‌التحصیلان با مهارت کافی وکارآفرین، تولید و اقتصاد دانش‌بنیان کشور را تقویت می‌کند و گامی مؤثر در تحقق شعار سال تعریف شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برداشته خواهد شد.

در این دیدار و در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده مجموعه گچ کوه‌سفید با به‌کارگیری و جذب تعداد ۱۳ دانشجوی رشته‌های مختلف تحصیلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در ذیل اهداف تعیین شده در طرح پویش موافقت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته