دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1402 - 08:30

معمای وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس/ چه کسی مسافر هانگژو شد؟

معمای وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس  چه کسی مسافر هانگژو شد؟
مشخص نیست در وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس چه کسی مسافر المپیک آسیایی هانگژو خواهد شد.
کد خبر : 858022

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی بوکس ایران ۶ سهمیه برای بازی‌های آسیایی هانگژو دارد و در همین راستا رقابت‌های انتخابی بوکس از حدود ۱۵ روز قبل در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز شده است. البته  این رقابت‌ها با حواشی زیادی همراه بوده، اما در وزن ۸۰ کیلوگرم گویا شرایط هر روز رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرد.

در ابتدا قرار شد رقابت انتخابی بین سالار رادمرد و شاهین موسوی برگزار شود و رادمرد برنده این مبارزه شد. در ادامه رادمرد باید با قشلاقی بازی می‌کرد، اما به یکباره موسوی به مصاف تایسون ایرانی رفت و در نهایت شاهین برنده این بازی شد. اکنون که قشلاقی ایران را به مقصد تایلند برای حضور در رقابت‌های حرفه‌ای ترک کرده و قصد حضور در انتخابی‌های بعدی را ندارد، گفته می‌شود موسوی مسافر بازی‌های آسیایی خواهد شد.

حالا سوال اینجاست که سالار رادمرد چرا به یکباره کنار گذاشته شد و چرا موسوی پس از شکست مقابل رادمرد دوباره در گردونه انتخابی‌ها قرار گرفت؟ به جرات می‌توان گفت این وزن یکی از پُرحاشیه‌ترین اوزان بوکس برای برگزاری رقابت‌های انتخابی بوده و شنیده‌ها حاکی از این است که موسوی به هانگژو اعزام می‌شود، اما اگر دقیقه ۹۰ این اسم تغییر کرد و بوکسور دیگری جایگزین شاهین شد نباید تعجب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته