دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1402 - 22:14

عزت‌اللهی: نباید به پله دهم آسیا فکر کنیم!/ توانایی جنگیدن با تیم‌های دارای امکانات بهتر را داریم+ فیلم

عزت‌اللهی: نباید به پله دهم آسیا فکر کنیم!  توانایی جنگیدن با تیم‌های دارای امکانات بهتر را داریم+ فیلم
هافبک تیم ملی گفت: این اعتماد به نفس و توانایی را داریم که پا به پای تیم‌هایی بجنگیم که امکانات بالاتر از ما دارند.
کد خبر : 867876

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید عزت‌اللهی پس از برتری ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر آنگولا اظهار داشت: اردوی خوبی را داشتیم و این دو بازی می‌تواندت کمک زیادی برای آینده تیم ملی بکند. به کادر فنی و بازیکنان بابت این اردوی خوب تبریک می‌گویم و چنین اردو و بازی‌هایی برای تیم ملی سخت بود.

هافبک تیم ملی لفزود: تورنمنت اردن در مهر می‌تواند اردوی خوبی برای ما باشد و می‌تواند به روند مثبت تیم ملی کمک کند. به هر حال یک سری مسائل است که امسال فقط نبوده و به خاطر یک سری مسائل سیاسی، سخت است بازی‌های تدارکاتی خوب برای تیم ملی تدارک ببینیم اما چیزی که هست، این است که این اعتماد به نفس و توانایی را داریم که پا به پای تیم‌هایی بجنگیم که امکانات بالاتر از ما دارند. من مطمئن هستم که این اتفاق رخ می‌دهد.

وی درباره امکانات مورد نیاز برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها تصریح کرد: هر موفقیتی نیاز به زیرساخت‌های خود دارد و اگر زیرساخت‌ها فراهم باشد، مسیر برای موفقیت هموار می‌شود. ما آن زیرساخت را ۱۰۰ درصد نداریم اما چه کادر فنی و چه فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کنند تا این زیرساخت‌ها را فراهم کنند. درخواست ما از مسئولان این است که در این چند ماه کنار تیم ملی باشند. ما می‌دانیم مردم از این نسل تیم ملی توقع قهرمانی دارند اما بهتر است پله پله فکر کنیم و نباید از الان به پله دهم فکر کنیم. بهتر است از الان به مسابقه اول فکر کنیم و بازی به بازی پیش برویم که ان‌شاء‌الله به فینال برسیم.

عزت‌اللهی در مورد وضعیت تیمش در اروپا عنوان کرد: تمام تمرکز من روی تیم ملی و باشگاهم است زیرا تا آخر فصل با این باشگاه قرارداد دارم و به هر حال در آن دوره اتفاقاتی افتاد که من از باشگاه جدا نشوم. چیزی که در انتها چه از نظر خودم و چه از نظر باشگاه بهتر بود، این بود که تا آخر فصل در تیم بمانم و در انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد جدا شوم

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته