دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1402 - 08:00

دارنده دو طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو: در شُرف ازدواجم اما نگران قطع شدن حقوقم هستم

دارنده دو طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو: در شُرف ازدواجم اما نگران قطع شدن حقوقم هستم
دارنده دو مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی گفت: در شُرف ازدواج هستم و با قطع شدن حقوقم زندگی مشترکم وارد چالش می‌شود.
کد خبر : 876897

علیرضا زارع در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دو مدال طلا برای ایران به ارمغان آورد و می‌تواند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم به مدال برسد، اظهار کرد: خدا را شکر در اولین دوره حضورم در مسابقات پارادوومیدانی بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال‌های طلا در مسابقات دوی ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر شدم. رکورد آسیا را ارتقا دادم و انگیزه بسیار خوبی برای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس گرفتم. بعد از آنکه فوتبال ۷ نفره از بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک حذف شد، تصمیم به تغییر رشته گرفتم و خدا را شکر می‌کنم که اولین حضورم با دو مدال طلا همراه شد.

در پاریس هم می توانم مدال طلا بگیرم

وی ادامه داد: شک ندارم در بازی‌های پارالمپیک پاریس به مراتب کار سخت‌تری دارم. در خودم می‌بینم که در پاریس هم بتوانم مدال طلا را کسب کنم. هدفم این است که رکوردهایم را بهبود بخشم. باید با برنامه و حساب شده تمریناتم را پیش ببرم و بتوانم در بالاترین سطح آماده برگزاری مسابقات شوم. حریفان هرگز دست روی دست نمی‌گذارند و آنها با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کنند. من هم باید در بهترین شرایط آماده شوم تا بتوانم در سطح مطلوبی برای کسب مدال رقابت کنم. کسب عنوان نایب قهرمانی بازی‌های پاراآسیایی ثابت کرد بچه‌های ما می‌توانند در پارالمپیک هم خوش بدرخشند و کافی است حمایت لازم از یکایک ورزشکاران کشورمان صورت گیرد.

در شُرف ازدواج هستم و نگران قطع شدن حقوقم هستم

دارنده دو مدال طلای بازی‌های پارادوومیدانی پاراآسیایی خاطرنشان کرد: هنوز موفق به کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک پاریس نشده‌ام. اگر نتایج دو سال اخیر را محاسبه کنند سهمیه المپیک را به دست می‌آورم، اما اگر نتایج چهار سال اخیر را لحاظ کنند، چون دو سال اول در رشته پارادوومیدانی نبودم باید اسفند امسال یا اردیبهشت سال آینده در مسابقات انتخابی شرکت کنم تا بتوانم سهمیه المپیک پاریس را به دست آورم. این موضوع می‌تواند روی حقوقم تأثیر منفی بگذارد و آن را قطع کند. شرایط من الان به شکلی است که در شُرف ازدواج هستم و با قطع شدن تنها راه درآمدم زندگی مشترکم وارد چالش می‌شود. هنوز پاداش‌های مدال‌های طلای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو داده نشده و من هزینه‌های مکمل، لباس و کفش استاندارد برای مسابقات و تمرینات دارم. امیدوارم وضعیت مالی ما را در نظر بگیرند تا بتوانم به ورزش قهرمانی ادامه دهم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته