دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می‌شود.
کد خبر : 884874

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی با هدف ایجاد فضای ارتباط و تعامل میان دانشمندان و پژوهشگران علوم شناختی، موسسه آموزش عالی علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی را برگزار می‌کند.

این رویداد در سه محور روانشناسی و شناخت، علوم اعصاب و فناوری‌های عصب‌شناختی با حضور محققان، پژوهشگران، اساتید و دانشمندان کشورمان و کشورهای خارجی در اردیبهشت‌ 1403 برگزار می‌شود.

در دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی در حوزه روانشناسی شناختی موضوعات زبان‌شناسی شناختی، شناخت اجتماعی، طراحی و شناخت، فلسفه ذهن و در محور علوم اعصاب، مباحث تحریک مغزی، علوم اعصاب شناختی، علوم اعصاب شناختی بالینی، نقشه‌برداری، تصویربرداری عصبی و نیز در محور عصب‌شناختی علوم اعصاب و علوم اجتماعی محاسباتی، هوش مصنوعی، واسط مغز، رایانه و فناوری عصبی توسط اساتید و محققان و دانشمندان ارائه و تشریح می‌شود.

در این همایش کارگاه‌های آموزشی و کاربردی در حوزه‌های گوناگون علوم شناختی توسط اساتید این حوزه برای دانش‌پژوهان دایر می‌گردد.

این همایش با همکاری شماری از مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی از بیست و ششم لغایت بیست و هشتم اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته