دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1402 - 08:50

برگزاری جام باشگاه‌های جهان از امروز با ۹ تیم؛ حضور کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع در تیم بانک شهر

برگزاری جام باشگاه‌های جهان از امروز با ۹ تیم؛ حضور کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع در تیم بانک شهر
دو قهرمان کشتی جهان در کنار تیم بانک شهر در جام باشگاه‌های جهان حضور دارند، اما بعید به نظر می‌رسد برای این تیم کشتی بگیرند.
کد خبر : 898226

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از صبح امروز (۵ اسفند) با حضور دو تیم ایرانی بانک شهر و پتروشیمی شازند و ۷ تیم خارجی روسیه، بلاروس، گرجستان، ارمنستان، هندوستان، قرقیزستان و قزاقستان در شهر تنکابن آغاز خواهد شد.

پیش از این علیرضا دبیر گفته بود به شرطی با برگزاری این رقابت‌ها در این مقطع زمانی موافقت خواهد کرد که گزینه‌های حضور در المپیک و کشتی‌گیرانی که قرار است در مسابقات گزینشی آسیایی کشتی بگیرند، در تنکابن حضور نداشته باشند.

به این ترتیب مسابقات جام باشگاه‌های جهان بدون حضور آنها برگزار خواهد شد، اما کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع که اولی همچنان یکی از گزینه‌های رقابت در دو وزن ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم المپیک است و دومی حضورش را به عنوان ملی‌پوش المپیکی سنگین‌وزن قطعی کرده، در کنار تیم بانک شهر در این رقابت‌ها حضور دارند که باتوجه به تصمیم رئیس فدراسیون کشتی، بعید به نظر می‌رسد بانک شهر قصد استفاده از زارع را داشته باشد.

کامران قاسم‌پور که به دلیل جراحی فتق فعلا شرایط حضور در مسابقه را ندارد و به همین دلیل هم حضورش در جام یاشاردوغوی ترکیه نیز منتفی شد.

احمد جوان در ۵۷ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو گزینه‌های اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک هستند و تا امروز نیز رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان ملی‌پوش المپیکی انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته