دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ساخت ۲ پارکینگ عمومی با ۵۴۰ واحد ظرفیت در منطقه ۱۰

ساخت ۲ پارکینگ عمومی با ۵۴۰ واحد ظرفیت در منطقه ۱۰
شهردار منطقه ۱۰ از افزایش ظرفیت پارکینگ‌های عمومی منطقه در سال جدید خبر داد.
کد خبر : 903470

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی اخ‌الصنایع با اشاره به ضرورت احداث و ساماندهی پارکینگ‌های طبقاتی برای کاهش گره ترافیکی منطقه 10 اظهار کرد: این منطقه متراکم‌ترین منطقه شهری و چهار برابر میانگین شهر تهران جمعیت دارد و همین امر موجب شد تا افزایش سرانه‌های خدماتی و شهری در دستورکار ویژه مدیریت شهری منطقه قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای عملیات احداث دو پارکینگ جدید در منطقه افزود: پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی و اعتماد از جمله املاک تحت اختیار مدیریت شهری منطقه است که سال گذشته از طریق سازمان حمل‌ونقل و ترافیک عملیات احداث آنها آغاز شد و امیدواریم با تکمیل این پارکینگ‌ها در سال جاری بتوانیم ظرفیت پارکینگ‌های منطقه را افزایش دهیم.

شهردار منطقه 10 بیان کرد: پارکینگ طبقاتی گلستانی در 9 طبقه پارکینگ (یک طبقه زیر زمین، یک طبقه همکف و 7 طبقه روی زمین) با ظرفیت 267 واحد پارک خودرو در زمینی به مساحت 1575 مترمربع و با زیربنای 11 هزار و 388 مترمربع احداث می‌شود.

اخ‌الصنایع ادامه داد: احداث پارکینگ اعتماد به دلیل بافت متراکم و نفوذناپذیری محدوده مجاور این ملک، به صورت زیرسطحی در چهار طبقه با ظرفیت 273 واحد پارک خودرو در زمینی به مساحت 2600 مترمربع و با زیربنایی 10 هزار و 400 مترمربع در دستورکار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: به دلیل زیرسطحی بودن پارکینگ اعتماد، مقرر شده در فضای آزاد شده سطح زمین، مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی احداث شود.

شهردار منطقه 10 با بیان اینکه با احداث این دو پارکینگ گنجایش پارک 540 دستگاه خودرو فراهم می‌شود، گفت: هم‌اکنون عملیات اجرای پروژه احدث دو پارکینگ  گلستانی و اعتماد در مرحله خاکبرداری بوده و با سرعت در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته