دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1403 - 18:20

اوسمار: از تیم ملی انتظار داشتیم مصدومیت بیرانوند را زودتر اعلام کند/ ما هم مثل هواداران ناراحتیم

اوسمار: از تیم ملی انتظار داشتیم مصدومیت بیرانوند را زودتر اعلام کند  ما هم مثل هواداران ناراحتیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در روزهای آخر لیگ هستیم و همه می دانند که این 9 بازی امتیازاتش مهم است.
کد خبر : 904468

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر گفت: همیشه بعد از توقف طولانی مدت به دلیل فیفادی و تعطیلات عید سختی هایی برای ما دارد. همه تیم ها وقت کافی داشتند که تمرین کنند واین قسمت آخر لیگ است که برگزار می شود. 9 بازی تا پایان لیگ مانده و همه می دانند این بازی های آخر امتیازاتش اهمیت دارد.

وی افوزد: می دانیم که گل گهر تیم با کیفیتی است و همه سعی می کنیم هدفمان را به دست آوریم. بازیکنان خوبی دارند و در دفاع هم خوب کار می کنند. به دلیل روش تاکتیکی هر دو تیم بازی خوبی می شود.

ویرا در مورد مصدومیت بیرانوند گفت: به نظرم هر بازیکنی در همه جای دنیا باشد باعث افتخار است که در تیم ملی بازی کند و هر تیمی که بازیکنانش به تیم ملی می رود باعث افتخار است و این یعنی آن تیم کارش را درست انجام می دهد.مصدومیت ها بالاخره به وجود می آیند اما گاهی با یکسری راهنمایی ها می توان ریسک آن را پایین بیاوریم.

وی افزود: آن چیزی که ما را ناراحت می کند اتفاقاتی است که بعد از مصدومیت علی رخ داده است. فکر می کنم یک روز قبل از بازی ترکمنستان گفته بود دردی در دست دارد و می توانستند او را در این بازی در ترکیب نگذارند. او در بازی هم دستش ضربه می خورد و دردش بیشتر می شود. ام آر ای او بعد از بازی رفت هم هست که دستش مصدوم شده و این را به کادر پزشکی تیم ملی گفته است. اگر همان موقع کار درمانی را شروع می کردند شاید حداکثر دو بازی را از دست می داد. از مسئولان تیم ملی درخواست دارم هر مورد مشابه ای پیش آمد به اطلاع ما برسانند تا زودتر کار درمانی را شروع کنیم تا مشکلی پیش نیاید. الان دیگر نمی شود کاری کرد و به عقب برگشت و این ماجرا به ما درسی داد که از این به بعد گزارش ها را در مورد وضعیت بازیکنان ملی زودتر بگیریم. همان طور که باشگاه احترام یم گذارد و بازیکنانش را به تیم ملی می دهد ما هم از تیم ملی  احترام متقابل می خواهیم تا اطلاعات را زودتر به ما بدهند. هواداران بداند که ما اندازه آنها ناراحتیم  و این اتفاق خارج از توان ما بود تا بتوانیم جلوگیری کنیم.

در ادامه خبرنگاری به سرمربی پرسپولیس  گفت که در بازی رفت توپی وارد گل شد اما داور نگرفت، و اکنون شائبه ایجاد شده با نبود بیرانوند در این بازی پرسپولیس حمایت فدراسیون را داشته باشد، اما مدیر رسانه ای پرسپولیس عنوان کرد که این سوال درستی نیست و درخواست کرد سوال دیگری پرسیده شود.

ویرا در خصوص اینکه جز بیرانوند کدام بازیکن مصدوم است، گفت: هنانوف هم مصدوم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته