دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1403 - 15:40
مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان:

رویداد صدرا اتفاق تحسین‌برانگیز دانشگاه آزاد است

رویداد صدرا اتفاق تحسین‌برانگیز دانشگاه آزاد است
مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان ماهیت برگزاری رویداد صدرا را یکی از اتفاقات تحسین‌برانگیز دانشگاه آزاد عنوان کرد و گفت: استمرار این برنامه‌ها می‌تواند دانشجویان بیشتری را با اتفاقات روز شرکت‌ها آشنا کند.
کد خبر : 910029

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد چهارروزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» به همت دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است و شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان نقش الماس نیز در این رویداد حضور دارد.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در حاشیه رویداد صدرا، ماهیت برگزاری رویداد صدرا را یکی از اتفاقات تحسین‌برانگیز دانشگاه آزاد عنوان کرد و گفت: استمرار این برنامه‌ها می‌تواند دانشجویان بیشتری را با اتفاقات روز شرکت‌ها آشنا کند.

مجتبی رحمانی با بیان اینکه مجموعه متبوعش یک اپراتور آفلاین در کشور است که با راهکار‌های رسانه‌ای دنبال ارائه خدمت به منظور بسط و رونق کسب و کار‌های فعالان اقتصادی است، گفت: در این روش ضمن معرفی، افزایش فروش و درآمد خوبی برای واحد‌ها حاصل شده است.

وی، رسانه را صنعت هزاره سوم خواند و افزود: حاضریم در کنار تحصیل دانشجویان، آنها را در یک پلن کاملاً رایگان با فعالیت‌های مجموعه آشنا کنیم تا تخصص‌های ما را یاد بگیرند و به عنوان یک مولد اقتصادی در جامعه درآمدزا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته