دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس پارک فناوری پارک فناوری پردیس مطرح کرد؛

هم‌افزایی میان سازمان تبلیغات جهانی با دنیای فناوری ایران

هم‌افزایی میان سازمان تبلیغات جهانی با دنیای فناوری ایران
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: هم‌افزایی میان دنیای تبلیغات و ارتباطات و جشن ۵۰سالگی سازمان تبلیغات جهانی با برگزاری رویداد اینوتکس۲۰۲۴ از جمله فرصت‌های ارزشمند است.
کد خبر : 910394

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره بین‌المللی نمایشگاه اینوتکس از ۱۸ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرده و تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

یکی از بخش‌های جدید که به اینوتکس ۲۰۲۴ اضافه شده است؛ جایزه بین‌المللی «فارس اواردز» است.

در همین راستا، در سومین روز از برگزاری اینوتکس۲۰۲۴، مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس، ابتدا درباره اهمیت پارک پردیس توضیح داد: مفتخریم که امروز، این خبر را بدهیم در فضای اکوسیستم فناورانه ایران حدود ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان درحال فعالیت هستند و علاوه‌براین، پارک فناوری پردیس جزء معدود پارک‌هایی است که دارای دو دانشگاه است.

صفاری‌نیا به اقدامات برجسته‌ای که در‌کشور در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان، انجام شده است، اشاره کرد و ‌گفت: از جمله اقدامات انجام شده در ۱۰ سال گذشته، تصویب قانون جهش تولید دانش‌بنیان‌ است.

وی در ادامه افزود: مشارکت جوانان در فضای اکوسیستم فناوری ایران، از‌جمله ابعاد امید به آینده در این فضا است، سال گذشته حدود ۵هزار دانش‌آموز از  فصای پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

صفاری‌نیا به گام‌های توسعه‌ای برای پارک فناوری پردیس اشاره کرد و گفت: پارک فناوری پردیس از ۲۰ هکتار به ۵۰۰هکتار رسیده است. همچنین برگزاری رویدادهای بزرگی مانند اینوتکس که بیش از صدهژار بازدیدکننده دارد، از جمله اقدامات توسعه‌ای برای این پارک است.

رئیس پارک فناوری پردیس درباره اهمیت پیوند سازمان جهانی تبلیغات با فضاهای فناورانه ایران گفت: هم‌افزایی میان دنیای تبلیغات و ارتباطات و جشن ۵۰سالگی سازمان تبلیغات جهانی با برگزاری رویداد اینوتکس۲۰۲۴ از جمله فرصت‌های ارزشمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته