دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 09:32

حضور ۳۰ گروه دانشجویی در بازارچه صنایع خلاق فرهنگی دانشگاه آزاد خوی

حضور ۳۰ گروه دانشجویی در بازارچه صنایع خلاق فرهنگی دانشگاه آزاد خوی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت:‌ ۳۰ گروه خلاق از دانشجویان این واحد دانشگاهی و سایر مراکز عالی و فنی حرفه‌ای شهرستان خوی دستاورد‌های خود در نخستین بازارچه صنایع خلاق فرهنگی عرضه کردند.
کد خبر : 911469

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازارچه صنایع خلاق فرهنگی به همت بسیج دانشجویی و با مشارکت مراکز آموزش عالی و فنی حرفه‌ای خوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برپا شد.
 رضا عبدالله‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در حاشیه برگزاری بازارچه صنایع خلاق فرهنگی در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این جشنواره و بازارچه فرهنگی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و با هدف شناسایی ایده‌ها، جذب و حمایت از طرح‌های نوآورانه و خلاق فرهنگی و زمینه‌سازی برای اشتغال دانشجویان، تسهیلگری و رفع موانع از ظرفیت‌های در حال توسعه و رشد صنایع خلاقانه فرهنگ بنیان در این واحد دانشگاهی برپا شد.

وی افزود: در این رویداد فرهنگی ۳۰ گروه خلاق از دانشجویان دانشگاه آزاد و سایر مراکز عالی و فنی حرفه‌ای خوی دستاورد‌های خود را در قالب محصولات میراث فرهنگی، هنری، صنایع‌دستی و اسباب‌بازی عرضه کردند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی بر اساس رسالت اجتماعی خود و به‌منظور اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه از توسعه و تکمیل زنجیره تولید و تجاری‌سازی این محصولات حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته