دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1402 - 08:00

پیغام مسئولان فدراسیون بسکتبال به ارمغانی برای فسخ قرارداد!

پیغام مسئولان فدراسیون بسکتبال به ارمغانی برای فسخ قرارداد!
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال به این مسأله اشاره کرد که مسئولان فدراسیون ظرف روزهای آینده به مشکل او رسیدگی خواهند کرد.
کد خبر : 860931

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه تکلیفش برای فسخ قرارداد با فدراسیون بسکتبال به کجا انجامید، اظهار کرد: طبق پیامی که از طرف مسئولان فدراسیون بسکتبال ایران برای بنده ارسال شد به اطلاعم رساندند در این هفته یا هفته آینده جلسه هیئت رییسه تشکیل می شود  تا درباره موضوع من تصمیم گیری کنند. متاسفانه پنج ماه از مشکلم می‌گذرد، اما هنوز هیچ اتفاق خاصی برای حل آن صورت نگرفته است.

وی افزود: پس از پیغام امور مالی فدراسیون به اطلاع رییس فدراسیون بسکتبال رساندم اگر لازم باشد خودم یا نماینده قانونی ام حاضر هستیم در جلسه شرکت کنیم و چیزی برای مخفی کاری نداریم تا از حق و حقوقمان دفاع کنیم. امیدوارم به مشکلم رسیدگی شود و قول‌های مسئولان فدراسیون به سرانجام برسد.

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: دیگر تا چه زمانی باید صبر کنم؟ اگر مشکلم حل نشود مجبورم از ایران به فیبا شکایت کنم. آماده هستم مشکل حل شود هر چند باید خود مسئولان فدراسیون قدم اول را برای برطرف کردن فسخ قرارداد بردارند. همه چیز واضح و شفاف مشخص است که من تصمیم دارم از حق و حقوق خودم مقداری گذشت کنم تا به یک نقطه مشترک برای فسخ قرارداد برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته