دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پایان نخستین رویداد صدرا در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

پایان نخستین رویداد صدرا در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران
نخستین رویداد صنعت، دانشگاه و راه اشتغال (صدرا) با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به کار خود پایان داد.
کد خبر : 899130

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین رویداد صنعت، دانشگاه و راه اشتغال (صدرا) با حضور دکتر علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به کار خود پایان داد.

دکتر خوشدل با حضور در مکان برگزاری این رویداد از کلیه غرفه ها بازدید کرد و در پایان از کلیه دست اندرکاران این رویداد به یادماندنی و کلیه همکارانی که شرایط برگزاری این رویداد را فراهم کردند قدردانی کرد.

وی پایان اولین رویداد صدرا را مقدمه ای بر آغاز دومین رویداد در سطح بین الملل عنوان کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با کمک معاونت پژوهش و فناوری و دانشکده بین الملل پتانسیل برگزاری این رویداد در سطح بین الملل را دارد و امروز نوید برگزاری دومین رویداد در سطح بین الملل را خواهیم داد.

دکتر خوشدل با اهمیت مهارت آموزی در آموزش اظهار کرد: این رویداد باعث کسب مهارت و کارآفرینی دانشجویان که در سالهای اخیر به عنوان حلقه مفقوده آموزش شناخته شده است می گردد و امید داریم تا دانشجویان علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با کسب مهارت های لازم ضمن تکمیل آموزش با توانایی بالا جذب بازار کار شوند.

وی در پایان ضمن تشکر مجدد از کلیه بخش ها که در برگزاری این مراسم تلاش کردند بویژه دکتر حکیمه زیادی، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از حضور کلیه صنایع و شرکت های دانش بنیان حاضر در این رویداد قدردانی کرد و این رویداد را پل اتصال به صنعت و فرصت اشتغال و کسب مهارت دانشجویان بیان کرد.

در ادامه دکتر پارسانیا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز با بیان توضیحاتی در خصوص برگزاری این رویداد از کلیه شرکت کنندگان و دست اندرکاران قدردانی کرد.

این مراسم با پخش کلیپ و تجلیل از عوامل اجرایی پایان یافت.

شایان ذکر است این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با رویکرد معرفی و شناسایی ظرفیت های اشتغال در صنعت، خدمات و تعمیق ارتباط صنعت با دانشگاه از روز گذشته آغاز و عصر امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته