دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1403 - 15:32
تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی؛

رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید

رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی  خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم ستمدیده فلسطین، تظاهرات کردند و شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.
کد خبر : 908755

خبرگزاری علم و فناوری آنا ـ حسین بوذری؛۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) بود که دانشگاه کلمبیا منشأ حوادث بسیار مهم، حیاتی و البته ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی شد، خیزش دانشجویان و استادان این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به نسل‌کُشی و جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم غزه.

در این تجمع و تظاهرات دانشجویان دانشگاه کلمبیا خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند. 

این تجمع و تظاهرات به‌زودی به دانشگاه‌های آمریکایی هم سرایت کرد، به‌طوری که دانشجویان و استادان این دانشگاه‌ها به صف تجمع‌کنندگان علیه رژیم فاسد و کودک‌کُش صهیونیستی پیوستند و خواستار پایان جنایت و نسل‌کُشی رژیم سرتاسر فاسد و ظالم شدند.

اردوگاه‌های دانشگاهی در سراسر آمریکا دانشجویانی را از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که تجمع و تظاهرات اخیر دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی شکاف نسل درباره این رژیم را برجسنته‌تر کرده و نشان می‌دهد که جوانان امروز آمریکایی با سیاست‌های سیاستمداران آمریکا همراه نیستند.

بر این اساس، دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی تجمع برگزار کردند.

برخورد توهین‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان خلاف قوانین بین‌المللی است

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا تجمعی برگزار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در این تجمع گفت: بعد از هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی و استکباری به ملت ستمدیده فلسطین، شاهد شهادت تعداد زیادی از مردم بی‌گناه فلسطینی بودیم، بعد از این جنایت موج جدیدی از بیداری در کشور‌های اروپایی و آمریکا در میان دانشگاهیان شکل گرفت.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید

داود ابراهیم‌پور افزود: امروز عوامل صهیونیستی دیگر نمی‌توانند تظاهر به انسان دوستی کنند و افکار عمومی در جهان پی به ماهیت و خوی جنایتکار این رژیم بردند.

وی عنوان کرد: در روز‌های گذشته شاهد بودیم که پلیس آمریکا کنار ارتش به دنبال سرکوب فریاد حق‌طلبی دانشجویان و اساتید حامی فلسطین هستند، اما باید بدانند که این موج حق‌طلبی خاموش نخواهد شد و سایر دانشگاه‌ها نیز در حمایت از مظلومیت فلسطین مسیر را ادامه خواهند داد.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر عنوان کرد: برخورد زشت و توهین‌آمیر نیرو‌های نظامی به دانشجویان آزادی‌خواه بر خلاف قوانین بین المللی است و اعتراض سایر دانشجویان را در دانشگاه‌های ایران، اروپا، کانادا و سایر نقاط جهان به دنبال داشته است.

ابراهیم‌پور افزود: دولت آمریکا در دهه‌های گذشته همواره پشت نقاب آزادی‌خواهی پنهان شده بود، اما در نهایت با حمله وحشیانه به نقاب از چهره انداخت تا بار دیگر بر مردم و افکارجهانی ثابت شود که شعار‌های آزادی‌خواهی تنها ابرازی برای سو استفاده از قدرت خود است.

وی با اشاره به وظیفه دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا بیان کرد: برگزاری راهپیمایی و تحصن در فضای دانشگاه نقش مهمی در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان حامی مردم بی‌گناه فلسطین دارد، دانشگاه به عنوان ساحت علم‌ورزی و تأثیرگذار بر وضعیت کشور نقش مهمی در روشن نگه داشتن چراغ دفاع از مردم فلسطین دارد

آمریکاو اروپا تعمداً چشم‌شان را روی جنایات صهیونیست‌ها بسته‌اند

تجمع استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان قوچان در حمایت از خیزش گسترده دانشگاهیان آمریکا و اروپا برگزار شد.

دانشگاهیان (اساتید، دانشجویان و کارکنان) دانشگاه‌های شهرستان قوچان در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کُش با شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در جوار یادمان شهدای جاوید نام دانشگاه آزاد اسلامی قوچان، اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان در این تجمع گفت: مدعیان حقوق بشر و دولت‌های پرادعا در حوزه توجه مسائل انسانی سکوت کردند و تعمداً چشمشان را روی این جنایت بسته‌اند.

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی عنوان کرد: امروز دیگر اینگونه رفتار‌ها تأثیری ندارد، چراکه این بیداری با الهام از جمهوری اسلامی ایران به نتیجه رسیده و امید است که بستر حضور همه جانبه آزادی‌خواهان برای پایان دادن به حکومت رژیم منحوس صهیونیستی فراهم شود و به‌زودی شاهد آزادی قدس باشیم و این اتفاقات در اصل صدای شکسته‌شدن استخوان‌های لیبرالیسم را به گوش می‌رساند.

وی افزود: آمریکا با ضرب و شتم و توهین به دانشجویان، کرامت انسان و علم را زیرسوال برده است و روشنفکرانی که غرب و آمریکا را مهد تمدن و آزادی می‌دانستند، امروز با چشم خود واقعیت را مشاهده می‌کنند، حمایت از این حرکت، رسالتی بزرگ است که در درجه اول بر عهده دانشگاهیان است.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید

در پایان این مراسم بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قوچان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین قرائت شد.

رژیم صهیونیستی در باتلاق

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر متشکل از استادان، دانشجویان و کارکنان در حمایت از مردم غزه و اقدام ضدصهیونیستی دانشجویان و دانشگاهیان آمریکا و اروپا تظاهرات کردند.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/

در پایان هرات و تجمع دانشگاهیان بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: امروز اعتراضات ماه‌های اخیر مردم در کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی دیگر محدود به حضور گسترده مردم در خیابان‌ها و راهپیمایی نبوده، بلکه به شکل منسجم‌تر و قوی‌تر از قبل در حال گسترش بوده و در ماه‌های اخیر با ورود استادان و دانشجویان لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/

در این بیانیه عنوان شده است: گسترده شدن اعتراضات دردانشگاه‌های آمریکا و گسترش آن به دانشگاه‌هایی در انگلیس، فرانسه و استرالیا با خطا‌های محاسبات که از سوی حکام این کشور‌ها در قبال این حرکت صورت می‌گیرد رژیم صهیونیستی و ایادی آن را در باتلاقی به مراتب عمیق‌تر از آنچه در آن فرو رفته‌اند وارد خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/

در این بیانیه تبیین شده است: ما جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان ضمن اعلام انزجار از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی همدردی خود را با مردم مظلوم غزه فریاد می‌زنیم و از اقدام شجاعانه ضدصهیونیستی و دانشجویان آمریکا واروپا حمایت می‌کنیم و از دولت آمریکا می‌خواهیم هرچه زودتر اعمال فشار غیرانسانی بر روی دانشگاهیان را پایان دهد و از خداوند بزرگ توفیق و پیروزی نهایی حق بر باطل و سربلندی آزادیخواهان جهان را آرزو داریم.

فریاد دانشجویان در قلب آمریکا و اروپا به معنای شکست رسانه تبلیغاتی غرب است

جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا نشان از بیداری وجدان‌های ملت‌های آزادیخواه جهان و شکست رسانه‌های تبلیغاتی غرب می‌باشد.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کرده و ضمن حمایت از حرکت دانشجویان آزادیخواه، اقدام پلیس آمریکا در سرکوب گسترده آنها را محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میمه در این تجمع گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان‌دهنده عدالتخواهی و بیداری وجدان ملت‌ها در برابر جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و اعتراض به سیاست‌های دولتمردان غرب در حمایت از این رژیم جعلی است.

رضا عباسی افزود: وقتی در قلب آمریکا و اروپا دانشجویان برابر ظلمت و سیاهی فریاد می‌زنند و در مقابل گسترده پلیس و دستگاه‌های امنیتی کوتاه نمی‌آیند و با اراده قوی‌تر به میدان می‌آیند، به معنای شکست رسانه‌های تبلیغاتی غرب در موجه نشان دادن و سرپوش گذاشتن وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی است.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/

وی تشریح کرد: اتفاقات اخیر اعم از طوفان‌الاقصی، مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در کشتن کودکان و مردم غیرنظامی، جنبش دانشجویان آزادیخواه در قلب کشور‌های حامی این رژیم منحوس، نشان از درماندگی رژیم فاسد صهیونیستی و نزدیک شدن نابودی آن است.

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه آزاد ممسنی در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان جهان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کرده و ضمن حمایت از حرکت دانشجویان آزادیخواه، اقدام پلیس آمریکا در سرکوب گسترده آنها را محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/

این تجمع با حضور حضرت آیت‌الله حسین شاکری‌فر امام جمعه ممسنی، سید حمید حسبنی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ممسنی، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد ممسنی و دانشگاهیان دانشگاه‌های ممسنی در محل دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی برگزار شد.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی همراه با دانشگاهیان شهرستان ممسنی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی اجتماع «اعلام همبستگی» ضمن حمایت از این دانشجویان، برخورد وحشیانه پلیس آمریکا را محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/

این تجمع با سردادن شعار‌های اعتراضی علیه پلیس آمریکا و سردمداران حامی رژیم جعلی صهیونیستی همراه بود.

آزادی بیان و دموکراسی در آمریکا شعاری بیش نیست

تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و حمایت آنان از مردم مظلوم غزه، مقابل ساختمان آموزشی این دانشگاه نجمع کردند.

در این تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد واحد خاش از حرکت دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در این مراسم گفت: آمریکای جنایتکار با حمایت از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی شریک جنایت‌های این رژیم جعلی در نسل‌کشی و کودک‌کشی است.

بهناز شهنوازی تبیین کرد: کشوری که ادعای دموکراسی و آزادی بیان را در دنیا دارد، دانشجویانی که در دانشگاه‌های آمریکا به حمایت از مردم مظلوم غزه به پاخاسته‌اند را سرکوب می‌‌کند و اجازه بیان نظر و عقیده را به آنان نمی‌دهد.

وی افزود: این اقدام آمریکا به جهانیان نشان داد که دموکراسی و آزادی بیان، در آمریکا و اروپا شعاری و نمایشی است و ابزاری سیاسی برای مخالفت با کشور‌هایی است که در مقابل دنیای استکبار و امپریالیسم می‌ایستند.

تجمع دانشجویان مرندی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا علیه صهیونیست‌ها

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با تجمع در مقابل دانشکده علوم پزشکی حمایت خود را از مظلومیت مردم غزه و خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اعلام کردند.

رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید

رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید

رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید

 

دانشگاهیان با شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم جعلی و کودک‌کُش صهیونیستی اعلام کردند و در پایان تجمع نیز قطعنامه به زبان انگلیسی و فارسی قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته