دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سهرابی: مرحوم سیاهکارزاده عمر خود را صرف اعتلای هنرهای تجسمی ساخت

سهرابی: مرحوم سیاهکارزاده عمر خود را صرف اعتلای هنرهای تجسمی ساخت
، در پی درگذشت عبدالرحیم سیاهکارزاده مدیر موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی پیام تسلیتی را صادر کرد. 
کد خبر : 811275

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از گزارش واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی، در پی درگذشت عبدالرحیم سیاهکارزاده مدیر موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی پیام تسلیتی را صادر کرد. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

" انا لله و انا الیه راجعون 

با کمال تاسف و تاثر، در جریان درگذشت دوست و همکار ارجمند؛ جناب آقای عبدالرحیم سیاهکارزاده قرار گرفتم. 

مرحوم سیاهکارزاده که از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس به شمار می‌آمد، دارای سابقه‌ای مستمر و سازنده در مدیریت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و خدمت به هنرمندان بود و عمر خود را صرف رشد و اعتلای هنرهای تجسمی کشور ساخت‌. 

اینجانب درگذشت این برادر خدوم و پرتلاش را به خانواده محترم سیاهکارزاده و جامعه هنرهای تجسمی کشور تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند رحمان برای آن فقید تازه‌گذشته رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم. 

عبدالرضا سهرابی 
مدیرکل هنرهای تجسمی 
۴ آبان ۱۴۰۱ " 

به گزارش آنا، عبدالرحیم سیاهکارزاده بیش از یک دهه مدیریت موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر را برعهده داشت. ازجمله آخرین مسئولیت‌های او می‌توان به دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران و دبیر اجرایی یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران اشاره کرد.

مرحوم سیاهکارزاده صبح امروز و در سن ۵۶ سالگی بر اثر بیماری درگذشت. 

پیکر مرحوم سیاهکارزاده صبح پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح از مقابل سالن عروجیان بهشت زهرا (س)  به سمت آرامگاه ابدی اش بدرقه خواهد شد و مراسم یادبود آن مرحوم روز شنبه ۷ آبان ماه ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هنرهای تجسمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته