دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1403 - 17:07

گالانت خطاب به بایدن: اسرائیل تسلیم نمی‌شود

گالانت خطاب به بایدن: اسرائیل تسلیم نمی‌شود
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا که خواستار توقف حمله به رفح شده بود، گفته که رژیم صهیونیستی تسلیم نمی‌شود.
کد خبر : 910381

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت امروز (پنجشنبه) در واکنش به جدیدترین اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن که تهدید به قطع کمک نظامی به تل‌آویو کرده بود، متعهد شده که «اسرائیل به اهداف خود در شمال و جنوب دست می‌یابد».

رئیس‌جمهور آمریکا پس از فشار‌های داخلی و خارجی برای متوقف کردن حمایت از تل‌آویو در مصاحبه با سی ان ان تهدید کرد که اگر تل‌آویو یک حمله تمام‌عیار در رفح واقع در جنوب غزه راه بیاندازد، ارسال تسلیحات به این رژیم را مسدود خواهد کرد.

علی‌رغم آن‌که نماینده اسرائیل در سازمان ملل گیلعاد اردان هشدار داده بود که توقف ارسال تسلیحات آمریکا به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی آسیب می‌زند، گالانت گفته است «من از این‌جا به دشمنان و بهترین دوستان اسرائیل می‌گویم که کشور اسرائیل قابل تسلیم شدن نیست، نه ارتش و نه وزارت دفاع و نه هیچ دستگاه دفاعی و نه کشور اسرائیل. ما ایستادگی می‌کنیم و به اهداف خود دست می‌یابیم».

علی‌رغم فشار‌های جامعه بین‌الملل به تل‌آویو برای خودداری از حمله به رفح، رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه، حمله زمینی به رفح را آغاز کرد و گالانت امروز گفت «ما حماس را می‌زنیم، حزب‌الله را نابود می‌کنیم و امنیت می‌آوریم».

شاخۀ نظامی حماس در ویدئویی تحت عنوان حیثیت ارتش شما را با خاک یکسان می‌کنیم، صحنه‌هایی از تدارک رزمندگان مقاومت برای درهم کوبیدن ارتش اشغالگر که در حال پیشروی در رفح است را به نمایش گذاشت. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بدون توجه به درخواست آمریکا برای خودداری از ادامه جنگ در رفح گفت «ما به هر قیمتی، موجودیت کشور اسرائیل را تضمین می‌کنیم».

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته